  • 1. Data: 2003-01-03 11:07:55
    Temat: Warunkowe umorzenie postępowania - pytanie
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    Witam wszystkich.

    Mam następujące pytanie:
    Na poczatku grudnia sąd zadecydował o warunkowym umorzeniu postępowania
    wobec mnie i postanowił wpłatę pwnej kwoty na rzecz fundacji, oraz
    zapłatę kosztów postępowania.
    Nie dostałem jednak nic na piśmie, w związku z tym:
    1. Nie wiem jakiej wysokości są koszty postępowania
    2. Jak mam zapłacić te koszty
    3. Czy pieniądze dla tej charytatywnej fundacji mam po prostu wpłacić na
    jej konto?

    Byłbym wdzięczny za wskazówki, co powinienem zrobić.

    --
    Paweł Muszyński

  • 2. Data: 2003-01-03 13:37:21
    Temat: Odp: Warunkowe umorzenie postępowania - pytanie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Paweł Muszyński <p...@b...org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:av3qma$b31$...@n...tpi.pl...
    > 1. Nie wiem jakiej wysokości są koszty postępowania

    zapoznać się z orzeczeniem...

    > 2. Jak mam zapłacić te koszty

    w koszty postep. najlepiej w kasie sadu do sygn.akt...

    > 3. Czy pieniądze dla tej charytatywnej fundacji mam po prostu wpłacić na
    > jej konto?

    jezeli je znasz to tak jezeli nie sekretariat udzieli takiej informacji ...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-03 15:14:07
    Temat: Re: Warunkowe umorzenie postępowania - pytanie
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > zapoznać się z orzeczeniem...

    albo poczekać na wezwanie... (trochę zrozumienia dla sądowej
    biurokracji) ;)

    KG

  • 4. Data: 2003-01-03 15:26:04
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > albo poczekać na wezwanie... (trochę zrozumienia dla sądowej
    > biurokracji) ;)

    a jak zaniedba odbiór ? :-) bedziemy wspomagać jak sie ma pozbyc
    komornika? :-)

    Sandra

  • 5. Data: 2003-01-04 12:10:56
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    Dnia 2003-01-03 14:37, Użytkownik Sandra napisał:
> [...]
    >

    > w koszty postep. najlepiej w kasie sadu do sygn.akt...

    > jezeli je znasz to tak jezeli nie sekretariat udzieli takiej informacji ...

    Znaczy podsumowując udać się do sekretariatu sądu z numerem sprawy i się
    wszystkiego dowiedzieć, tak?

    Paweł

  • 6. Data: 2003-01-04 12:55:05
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Paweł Muszyński <p...@b...org> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:av6ivo$2qu$...@n...tpi.pl...
    > Znaczy podsumowując udać się do sekretariatu sądu z numerem sprawy i się
    > wszystkiego dowiedzieć, tak?

    jezeli masz watpliwosci to tak a kasa chyba wiesz gdzie jest :-)

    Sandra

  • 7. Data: 2003-01-04 22:01:13
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    Dnia 2003-01-04 13:55, Użytkownik Sandra napisał:
    > Użytkownik Paweł Muszyński <p...@b...org> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:av6ivo$2qu$...@n...tpi.pl...

    > jezeli masz watpliwosci to tak a kasa chyba wiesz gdzie jest :-)

    Nie mam pojecia, ale zapytam i znajde...

    Pawel