  • Data: 2003-01-03 11:07:55
    Temat: Warunkowe umorzenie postępowania - pytanie
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.

    Mam następujące pytanie:
    Na poczatku grudnia sąd zadecydował o warunkowym umorzeniu postępowania
    wobec mnie i postanowił wpłatę pwnej kwoty na rzecz fundacji, oraz
    zapłatę kosztów postępowania.
    Nie dostałem jednak nic na piśmie, w związku z tym:
    1. Nie wiem jakiej wysokości są koszty postępowania
    2. Jak mam zapłacić te koszty
    3. Czy pieniądze dla tej charytatywnej fundacji mam po prostu wpłacić na
    jej konto?

    Byłbym wdzięczny za wskazówki, co powinienem zrobić.

    --
    Paweł Muszyński