  • Data: 2007-12-20 20:51:24
    Temat: Wartosc spadku - jak to jest liczone?
    Od: "Mr.Jack" <m...@W...org> szukaj wiadomości tego autora

    Otrzymalem spadek po mojej mamie. Nie zostawila mi nic poza prawem do
    spoldzielczego lokatorskiego mieszkania i wkladu wyliczonego przez ksiegowa
    spoldzielni na wartosc w wysokosci 20.000 zl. Czy moim calkowitym spadkiem
    jest ten wklad, czy tez wartosc obecna mieszkania? Przypomne, mieszkanie nie
    jest wlasnosciowe, a jedynie lokatorskie.

    Czy banki scigajace mnie za odziedziczone dlugi mamy maja prawo wymagac ode
    mnie splaty do tych 20.000 zl czy do rynkowej wartosci mieszkania
    (lokatorskiego!) - np. 250 000 ? Oczywiscie spadek wzialem z dobrodziejstwem
    inwentarza.

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    http://www.motocykl.org | http://www.motocykl.org/thundercat