  • Data: 2004-05-25 09:45:32
    Temat: Walka z PZU - pomocy
    Od: "Gąska Balbinka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem stłuczkę, POlicja orzekła winę Pani obezpieczonej w PZU i to z jej
    ubezpieczenia miała być pokryta moja szkoda. Ale Pani w PZU uparcie twierdzi
    że to nie jej wina (chociaż dostała mandat karny za wymuszenie pierwszeństwa
    na parkingu).
    I PZU orzekło że w 30% jest to moja wina i o tyle obeetnie mi wypłatę
    odszkodowania. Oczywiście piszę odwołanie, ale co dalej? Jaki jest tok
    postępowania. Sąd? No tak, ale jakie mam szanse. A może lepiej Panią pozwać
    do sądu? Tylko o co??

    Pozdrawiam
    Adam