eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWada istotna? › Wada istotna?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!n
    ews.onet.pl!not-for-mail
    From: "damian" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wada istotna?
    Date: Thu, 28 Nov 2002 13:59:42 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 13
    Sender: d...@p...onet.pl@212.106.176.68
    Message-ID: <as5403$9h$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.106.176.68
    X-Trace: news.onet.pl 1038488387 305 212.106.176.68 (28 Nov 2002 12:59:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 28 Nov 2002 12:59:47 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:116306
    [ ukryj nagłówki ]

    Hey,
    Kupilem kompa w hipermarkecie. Zepsul mi sie 3 razy w tym 3 raz oddalem jako
    rekojmia. Teraz zepsul mi sie po raz 4. Podejrzewam, ze jest to tylko
    bateria, ale faktem jest, ze nie moge pracowac (zawiesza sie przy starcie),
    wiec czy mozna to potraktowac jako wade istotna i zadac zwrotu pieniedzy (z
    tytulu rekojmii)? co jezeli hipermarket powola rzeczoznawce, ktory uzna ze
    to jest wada nieistotna?
    Dzieki za porade,

    damian



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1