  • Data: 2004-09-29 22:44:30
    Temat: WYPWIEDZENIE UMOWY LISTEM PLECONYM PLUS GSM - Pusty List ...
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czystoteoretyczna sytuacja ...
    Umowa z dowolnym operatorem ...
    Operator łamie warunki umowy ...
    Wypowiadam umowe ... a raczej wysylam list polecony z CZYSTĄ KARTKĄ
    PAPIERU ...

    Operator nie wie, że wypowiedziałem umowę, bo kartka była czysta ;)

    Nie płace abonamentów ... powiedzmy 4 miesiące ... Operator występuje o
    nakaz zapłaty ... Kwota powiedzmy 2500 PLN ...

    Wnoszę zarzuty do nakazu ...
    Informuję sąd, że strona (operator) złamał warunki umowy, przez co dnia
    XX/XX/XXXX w trybie natychmiastowym wypowiedziałem umowę - dowód - Dowód
    nadania przesyłki poleconej do operatora ...

    Co zrobi sąd ? Wyda nakaz ? Czy nie ? ja twierdzę, że w liście było
    wypowiedzenie z uzasadnieniem ... Przedstawiam w sądzie "kopię" pisma ...

    Co o tym myślicie (oprócz tego, że to skur*^&&^&^*^ ...) ?

    Jak potoczy się sprawa ? ;) Tak mnie naszło ... na razie
    czystoteoretyczna sytuacja, ale zamierzam w życie wprowadzić bo jeden z
    operatorów mnie poważnie wkur^**(*

    Proszę o opinie ;)
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900