  • Data: 2010-10-28 09:19:33
    Temat: WSA umorzenie post. - zwort kosztów na podst. jakiego art?
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fakty:
    1) UM - zapłacił przed rozprawą w WSA.
    Wybory się zbliżają trzeba dbać o wyborców ;)
    2) Jeśli zgodzę się na umorzenie postępowania pani z WSA poinformowała mnie,
    że dostanę zwrot w 100% kosztów.

    Moje pytanie brzmi z jakiego art to wynika bo przeczytałem całą ustawe KPA i
    postępowanie przed sadami i nie doszukałem się takiego zapisu.
    Proszę tylko o art.