  • 11. Data: 2005-04-19 06:13:45
    Temat: Re: WPLATA NA KONTO i......
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Grzechu wrote:
    > Ale NIGDZIE nie napisalem ze jest to tranzakcja przez allegro , a pozatym wg
    > mnie to ewidentne przywlaszczenie gdyz dziewczyna sobie siedzi na gadu i nie
    > odp, na mial tez nie odp. a gdy dzwnie ze swojego numeu to mnie rozlancza !
    > Prubowalem dzownic z innego numeru i ona odebrala ale po chwili rozloncla
    > sie twioerdzac ze nie moze teraz rozmawiac! i nie piszcie tu o reklamacji bo
    > paczka nie zostala nadana tu chodzi oto ze po wplacie na konto Jest zero
    > kontaktu a po paczce ani sladu !

    Człowieku! Naucz się wreszcie pisać po polsku! Ortografia...
    Interpunkcja... Te żeczy dla ciebie nie istnieją.

    Poza tym mylisz kwalifikacje - nie przywłaszczenie, tylko oszustwo.

  • 12. Data: 2005-04-19 06:57:41
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzechu" <b...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Jest zero kontaktu a po paczce ani
    > sladu !

    No to na co czekasz? Aż jeszcze kogoś oszuka? Na komisariat, ale już.

    D.

  • 13. Data: 2005-04-19 08:04:59
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Grzechu napisał(a):
    > Ale NIGDZIE nie napisalem ze jest to tranzakcja przez allegro.

    Aj, my mistake.
    No to bezdyskusyjnie i szybko policja.

    MAc