  • 1. Data: 2005-04-18 17:13:08
    Temat: Zmiany w zakladzie pracy - zgodnosc z prawem?
    Od: JT <j...@i...pl>

    Witam.
    Postaram sie najprosciej sprecyzowac o co mi chodzi.
    Pracuje w duzym miedzynarodowym koncernie paliwowym. Zatrudniony jestem
    nie bezposrednio w nim, ale w spolce
    zaleznej, zarzadzajacej dla niego zasobami ludzkimi.
    Calosc opiera sie na na systemie centralnym gdzie podleglymi jednostkami
    (stacjami paliw) zarzadzaja kierownicy.
    Od pewnego czasu dochodzi w firmie do zmian. Byli kierownicy staja sie
    ajentami. Zakladaja dzialanosc
    gospodarcza i zatrudniaja pracownikow, z ktorymi wczesniej pracowali.
    Slyszalem, ze jest to nie do konca zgodne
    z prawem. Mam pytanie, jezeli tak to jakie przepisy prawne sa w tym
    przypadku zlamane?
    Z gory dziekuje
    Jacho