  • 1. Data: 2002-10-30 19:43:45
    Temat: WKU - test psycho-techniczny ???
    Od: "Koala" <k...@k...pl>

    Witam!
    Pytam na tej liście dyskusyjnej, bo często pojawia się tu temat wojska, a
    nie znam listy p.t. "wojsko" :-)

    Mój chłopak został wezwany do WKU i powiedziano mu, że dostanie powołanie w
    styczniu.
    Potem "pan w mundurze" zauważył, że ma prawo jazdy...
    Dał mu skierownie na jakieś badania psycho-techniczne czy jakoś tak i
    powiedział, że ma się zgłosić za 2 tygodnie z wynikami.
    O co tu chodzi i na czym polegają takie badania? Macie jakieś doświadczenia
    w tym temacie? Bardzo jestem ciekawa.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie sugestie,
    Koala

  • 2. Data: 2002-10-31 06:31:37
    Temat: Re: WKU - test psycho-techniczny ???
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > powiedział, że ma się zgłosić za 2 tygodnie z wynikami.
    > O co tu chodzi i na czym polegają takie badania? Macie jakieś doświadczenia

    Pewnie chodzi o badania jakie przechodza zawodowi kierowcy. Tzn. glownie
    ci co jezdza w autobusach i ciezarowkach. Takie badania to sprawdzenie
    refleksu, zdolnosci reagowania na zmieniajace sie sytuacje, zdolnosci
    widzenia w nocy, itp itd. Nie trzeba sie tego bac, to nie matura, jak
    nie zda, to najwyzej bedzie po poligonie piechota zasuwal ;)))

  • 3. Data: 2002-10-31 07:21:02
    Od: "Koala" <k...@k...pl>

    >badania to sprawdzenie
    > refleksu, zdolnosci reagowania na >zmieniajace sie sytuacje, zdolnosci
    > widzenia w nocy, itp itd

    A jakieś przykładowe zadania? Jak to się w ogóle odbywa?
    Może znasz jakiś link w internecie?
    Serdecznie pozdrawiam,
    Koala.

  • 4. Data: 2002-11-01 21:38:39
    Od: "Paweł S." <P...@x...pl>

> [...]
    > widzenia w nocy, itp itd. Nie trzeba sie tego bac, to nie matura, jak
    > nie zda, to najwyzej bedzie po poligonie piechota zasuwal ;)))

    Bardzo polecam żeby to zdał. Bo kumpel był akurat kierowcą i mówił że było
    mu lekko. Nawet zrobił sobie prawko na przyczepe za darmo heh. Jeździł
    ciężarówkami - nawet spoko robota :-)

    Pozdrawiam Paweł S.