    From: "prawie żołnierz" <k...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: WKU molestuje mnie po 10 latach - co robic?
    Date: Mon, 14 Aug 2006 18:37:51 +0200

    Witam,

    fakty są następujące:

    w szkole średniej miałem wezwanie do WKU, jako, że się uczyłem nie zostałem
    zaciągnięty. Po szkole średniej (w 1999r) przyszedł czas na studia - przez
    cały ich okres nie dostałem żadnego świstka z WKU (koledzy dostawali) a ja z
    własnej woli nic im nie dawałem. Dziś dwa lata po zakonczeniu studiow
    przyszła poczta z wezwaniem do WKU. Moze ktos jest obeznany w przepisach
    powolywania do wojska i pozwoli mi sie z tego wyplatac.
    Byc moze przydadza sie ponizsze dane:
    - rok ur. 06.1979
    - studia 1999-2004
    - żonaty od 12.08.2006 - tak to nie pomyłka mam dwa dni stażu:)
    - pracuje

    z tego wszystkiego najbardziej mi szkoda oprocz zony pracy. Powtarzam
    pytanie jak sprawic aby wojsko sie odczepilo?

    pozdrawiam serdecznie