  • Data: 2007-06-12 19:15:23
    Temat: WKU
    Od: zly <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zaczyna mnie nekac WKU, celu moge sie tylko domyslac.
    Moja syuacja wyglada tak: Po skonczeniu liceum skonczylem dwa studia
    zawodowe i poszedlem na studia licencjackie. Po drugim roku w zwiazku z
    podjeciem pracy musialem sobie odpuscic i przerwalem nauke. Odroczenia
    mialem za kazdym razem na rok, wiec ostatnie odroczenie skonczylo sie dwa
    lata temu.
    Przyszedl jeden polecony jakos w lutym i teraz nastepny...
    W chwili obecnej mam 26 lat (1981)i umowe o prace na czas nieokreslony.
    Jakie sa szanse, ze przeniosa mnie do rezerwy bez problemu? Czy opcja jest
    powrot na studia i ich ukonczenie?
    Wiem, ze sa rozporzadzenia o przenoszeniu rocznikow do rezerwy, i m.in byl
    tam taki zapis, ze jak po 90 dniach od skonczenia odroczenia nie ma
    powolania to z automatu idzie sie dorezerwy. Niemniej jednak dotyczy to
    absolwentow.
    Mam alternatywe dalej nie odbierac listow, albo isc do nich i sprobowac sie
    jakos dogadac?
    macie moze jakies konstruktywne porady?
    --
    marcin