    From: piwar <p...@w...too.polbox.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: W trasie, w nocy...
    Date: Mon, 25 Sep 2006 20:43:59 +0200

    Jak zgłaszać wykroczenia drogowe w trasie? Czy po prostu należy
    zadzwonić pod 112? Co się potem dzieje? Kto zatrzyma potencjalnego
    zabójcę (akcja dzieje się w trasie, w nocy, przesuwamy się z prędkością
    ok. 90-100 km/h)? Czy ja muszę potem gdzieś jeździć, czy wystarczy moje
    zgłoszenie telefoniczne?
    Niby na tachometrze wyszłoby, że debil przekraczał wielokrotnie
    prędkość, ale to jest minimalne wykroczenie w porównaniu do sposobu
    wyprzedzania (pod górkę, na zakrętach, w środku miejscowości ponad
    100km/h, bo mu się bardziej spieszy niż innym tirom). Jego słowo
    przeciwko mojemu? Jego sposób wyprzedzania to włączenie długich, jazda
    na pas dla jadących z przeciwka i g... go obchodzi, czy ktoś jedzie z
    przeciwka, czy jest miejsce na manewr (ledwo się zmieścił przed wysepką
    a i to dlatego, że tir wyprzedzany mocno przyhamował).
    Po prostu mnie zmroziło jak sobie pomyślałem, że mógłbym jechać
    naprzeciw. Sam może nie jeżdżę jak święty, ale to było coś poza moimi
    wyobrażeniami.

    Pozdr.
    piwar.