  • 31. Data: 2021-06-29 16:17:19
    Temat: Re: W sklepie sprawdzą czy jesteś zaszczepiony
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.06.2021 o 16:10, TomN pisze:
    > Tomasz Kaczanowski w

    > Czy ja napisałem coś innego?

    > Z kim dyskutujesz, powtarzasz moje słowa!

    > Tu się mylisz, chyba, że masz granaty w kieszeniach spodni... Pogadaj z
    > hotelarzami, restauratorami i innymi -- jakoś przez rok z okładem -- nikt
    > nie pomógł im w walce z "bezprawiem", więc proszę zostaw ten temat, w drugą
    > stronę patrz, czyli nie chcesz pokazać, to WYPIERDALAJ!!! Takie teraz mamy
    > prawo!!!

    A którykolwiek próbował? Bo wiesz, np restauratorzy w końcu się
    odważyli, ba kluby się odważyły i fakt policja im blokowała biznes
    (nielegalnie), ale teraz przed sądami wszystko wygrywają. Je nie jestem
    jakimś może wielkim klientem, kilka - czasem kilkanaście wyjazdów w
    roku, ale od czasu jak zaczęto przejmować hotele przez firmy związane z
    państwem, omijamy te placówki.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 32. Data: 2021-06-29 16:55:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tak, ale to w sądzie. Jak przedsiębiorca podpadnie, to UODO chętnie karę
    > wlepi.

    Czyli państwo nakłada ma przedsiębiorcę obowiąząk niezgodny z prawem, a
    jak go spełni to go ukaże. Super!

    --
    Shrek

  • 33. Data: 2021-06-29 17:00:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.06.2021 o 16:55, Shrek napisał:

    > Czyli państwo nakłada ma przedsiębiorcę obowiąząk niezgodny z prawem, a
    > jak go spełni to go ukaże. Super!

    Zauważ, że nakłada go znowu w niezgodnym z niczym rozporządzeniu. Więc
    powiedzą później, że to było co najwyżej zalecenie....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 34. Data: 2021-06-29 17:02:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zauważ, że nakłada go znowu w niezgodnym z niczym rozporządzeniu. Więc
    > powiedzą później, że to było co najwyżej zalecenie....

    Nieprawda. Niezgodne z prawem rozporządzenie nie jest "zaleceniem" a
    dalej rozporządzeniem. Tyle że niezgodnym z prawem.

    --
    Shrek

  • 35. Data: 2021-06-29 23:23:18
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-29 o 11:23, J.F pisze:

    > Tak jest - zaszczepieni wchodza, a jak ktos nie chce dobrowolnie
    > okazac, to tez wchodzi, ale po ewentualnym odczekaniu w kolejce :-)

    > No i tu masz dwa problemy:
    > -zwiekszasz licznik? przepisy chyba nic o tym nie mowia,
    > zaszczepionych wpuszczamy poza licznikiem.
    >
    > -osoba wychodzi ... a ktora osoba? zaszczepiona, czy nie?
    > Bo od tego zalezy, czy wolno ci nastepna niezaszczepiona wpuscic,
    > czy nie :-)
    >
    > Czapeczki dawac przy wejsciu, pieczatki na rece, czy moze koszyki dla
    > zaszczepionych i nie - i tych drugich tylko 5..

    > Tak jest, przepisowo :-)

    Teraz gadają, że szczepionki na covid jak ktoś się teraz nie zaszczepi
    to będą płatne! Ale bezczelnie szantażują :-)

    --
    animka

  • 36. Data: 2021-06-30 09:23:25
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > Nieprawda. Niezgodne z prawem rozporządzenie nie jest "zaleceniem" a
    > dalej rozporządzeniem. Tyle że niezgodnym z prawem.

    Tomasz tu sobie zakpił przywołując reżimowy tłit, czy konferencję
    prasową na której stwierdzono, że cośtam to nie był nakaz, tylko
    zalecenie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 37. Data: 2021-06-30 19:29:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2021 o 09:23, Zbynek Ltd. pisze:

    > Tomasz tu sobie zakpił przywołując reżimowy tłit, czy konferencję
    > prasową na której stwierdzono, że cośtam to nie był nakaz, tylko zalecenie.

    Tomasz sobie nie zakpił tylko napisał dokładnie to co miał na myśli
    premier. I to nie była kpina, tylko on tak na poważenie. Podpisał
    rozporzędzenie o którym wiedział że jest absolutnie niezgodne z prawem i
    żeby rozwodnić swoją odpowiedzialność, tłumaczył że rozporządzenie
    rozporządzeniem, ale tak naprawdę to "zalecenie".

    Ten koleś ma mentalnośc dresa tłumaczącego się w sądzie że komórki nie
    ukradł, tylko pokrzywdzony sam mu ją sprezentował w wyniku jego
    "zalecenia". A przecież jego zalecenie było bezprawne, więc skoro
    poszkodowany posłuchał to frajer i to jego wina. Było by śmieszne, gdyby
    nie to, że p.o.remier robi to kurwa poważnie. Jesteśmy poważnym krajem,
    nasze władze są poważne!

    --
    Shrek

  • 38. Data: 2021-06-30 21:42:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mógłbyś zachować kulturę, czy odwiedzałeś pewnego chama z Łodzi?

    -----

  • 39. Data: 2021-06-30 23:06:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2021 o 21:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mógłbyś zachować kulturę, czy odwiedzałeś pewnego chama z Łodzi?

    Nie wiem którego chama masz na myśli, ale od kiedy nazywanie rzeczy po
    imieniu tak cię obraża?

    --
    Shrek

  • 40. Data: 2021-07-03 10:00:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Pracownik ochrony nie ma prawa wglądu do dokumentów z danymi wrażliwymi.
    > Sama możliwość legitymowania do tego nie uprawnia. Nie wprowadzaj waść w
    > błąd, bo firmy gotowe uwierzyć, a potem będą splajtowały płacąc duże kary.

    Dlatego wprowadzają te paszporty COVID-owe. Żeby uprawniony nie musiał
    dokumentacji śledzić - na której zresztą i tak się w większości nie zna
    i zaraz by się zaczęły przepychanki czy już jedno szczepienie wystarcza,
    albo okadzenie dymem.

    --
    Robert Tomasik