  • 41. Data: 2018-06-22 18:01:27
    Temat: Re: W konstytucji powinno być zapisane...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.06.2018 o 07:54, J.F. pisze:

    > Nie do konca, jak sie dowiesz, ze to co robisz, jest od dzis
    > nielegalne, bo wczoraj w nocy uchwalili.

    Gorzej jak się upewniłeś, że do czegoś prawo masz, a za pół roku wyjdzie
    ustawa, że jednak nie miałeś.

    Shrek

  • 42. Data: 2018-06-22 18:03:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.06.2018 o 09:55, A. Filip pisze:

    > A ja jestem za tym żeby wpisać do Konstytucji RP3 że USA nie mają prawa
    > łamać Konstytucji RP3! ;-)
    A ja za tym, żeby władze RP3 nie mają prawa łamać konstytucji. A nie, wróć.

    Shrek

  • 43. Data: 2018-06-22 18:33:44
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A ja za tym, żeby władze RP3 nie mają prawa łamać konstytucji. A nie, wróć.

    Łamanie konstytucji to bardzo poważna sprawa. To jak PO zareagowało na
    łamanie Konstytucji RP w Starych Kiejkutach najlepiej tego dowodzi.

    --
    A. Filip

  • 44. Data: 2018-06-22 19:17:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.06.2018 o 18:33, A. Filip pisze:

    > Łamanie konstytucji to bardzo poważna sprawa. To jak PO zareagowało na
    > łamanie Konstytucji RP w Starych Kiejkutach najlepiej tego dowodzi.

    Skończcie już tym abopeło. Tak samo potępiam po jak i pis za ewentualne
    łamanie konstytucji. Różnica jest taka, że ze sprawą kiejkut to peo
    miało niewiele jak nie niec wspólnego, natomiast pisiory łamią
    konstytucję otwarcie i są z tego dumni.

    Shrek

  • 45. Data: 2018-06-22 19:21:37
    Temat: Re: [OT]Re: W konstytucji powinno być zapisane...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2018-06-22 o 13:55, J.F. pisze:

    >Jakoś sobie ludzie poradzili ze sprzedażą np. noży.

    Spytac w UK.
    Nosic nie wolno, a kupic wolno.

    >Przecież nikt nie wsadza do więzienia sprzedawcy, gdy jakiś małolat
    >sobie tym nożem żyły otworzy albo poczęstuje kolegę w wątrobę.
    >Na broni palnej jest nabity numer i nawet można zidentyfikować
    >producenta, a jakoś żaden producent do więzienia nie poszedł, gdy
    >ktoś tej broni użył.

    Panstwowa fabryke chcesz posadzic ?

    Bo w USA to rozne rzeczy probuja, w tym i pozywać producentow broni.

> [...]
    >nic przeciwko nożom i alkoholowi, czy butaprenowi. Ba! Często są to
    >ci sami ludzie, którzy domagają się swobodniejszego dostępu do broni.
    >Jeżeli społeczeństwo żyje w paranoi, to odpowiednio do tego reagują
    >politycy wydając absurdalne przepisy, które nie mogą działać, ale
    >przynajmniej mogą pokazać elektoratowi, że "reprezentują ich
    >interesy".

    >Nie rozumiem tego rozdwojenia jaźni w społeczeństwie... dlaczego
    >producent dopalaczy ma odpowiadać za skutki jego użycia, a taki
    >producent noży, broni, butaprenu, środka do czyszczenia kibli nie?

    A gdzie tam producent - producent jest daleko i na pewno nie odpowie.
    Zlapac mozna tylko sprzedawce.

    A rozdwojenie jest gdzie indziej - czemu marychy nie wolno, bo to
    panie narkotyk, a alkohol wolno, byle oplacic akcyze.

    Ale jak ci umiera dziecko od narkotykow, to mowisz
    "dlaczego rzad nic z tym nie robi".

    P.S. Gdzies czytalem sytuacje z Nowej Zelandii - po serii napadow na
    taksowkarzy ci sie domagaja od rzadu wprowadzenia przepisow
    nakazujacych im zamontowanie szyby za przednimi siedzeniami w swoich
    taksowkach ...

    J.

  • 46. Data: 2018-06-22 19:25:35
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.06.2018 o 15:33, Kviat pisze:
> [...]
    > Producent noży przecież nawet bez żadnych badań wie, jakie mogą być
    > skutki użycia noża. Producent środka do czyszczenia kibli - wystarczy,

    Bo właśnie dopalacz jest celowo produkowany po to żeby był zażywany, zaś
    butapren jest produkowany po to żeby kleić stołki.

    Gdyby jakiś producent butaprenu wpadł na pomysł że lepiej namawiać
    małolaty do wąchania kleju niż namawiać stolarzy do stosowania, to
    prędzej czy później miałby z tego powodu większe lub mniejsze kłopoty.

    > Argument, że dopalacze są celowo produkowane żeby szkodzić ludziom (a
    > noże nie...) również mnie nie przekonuje, ponieważ broń też jest
    > produkowana tylko i wyłącznie po to, żeby szkodzić ludziom.

    Dlatego produkcja i handel bronią na całym świecie jest regulowana i
    nigdzie nie uświadczysz (poza może jakąś Somalią) zupełnie wolnego
    handlu nią.

    > producentów i handlarzy bronią do więzień się nie wsadza.

    No jak się nie wsadza jak się wsadza? Spróbuj sprzedawać na bazarze
    broń. Dla niepoznaki możesz nazwać ją sprzętem ogrodniczym.

    p. m.

  • 47. Data: 2018-06-22 19:30:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > kiejkut to peo miało niewiele jak nie niec wspólnego, natomiast
    > pisiory łamią konstytucję otwarcie i są z tego dumni.

    PO udawało że konstytucja nie była łamana w Starych Kiejkutach bo rząd
    PO miałby problemy odziedziczone po poprzednikach (SLD>PiS>PO).
    UE miało w bardzo głęboko w swojej obsranej dupie że
    Europejski Nakaz Aresztowania łamał Polską konstytucje. TK dał Sejmowi
    czas na dostosowanie konstytucjeczki do Umowy Międzynarodowej a ekstradycje
    poszły AFAIR mimo zakazu w konstytucji.
    PiS teraz udaje/twierdzi że konstytucja nie została złamana.

    Jak konstytucja ma być najważniejsza to w praktyce zawsze albo nigdy.
    RP3 bardzo długo i bardzo starannie wypracowało pozycje że nigdy.

    --
    A. Filip

  • 48. Data: 2018-06-22 20:14:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.06.2018 o 19:30, A. Filip pisze:

    > PO udawało że konstytucja nie była łamana w Starych Kiejkutach bo rząd
    > PO miałby problemy odziedziczone po poprzednikach (SLD>PiS>PO).

    No i ok. Wszystkim w tym łańcuszku się należy opierdol, z naciskiem na SLD.

    Co to ma wspólnego z obecnym łamaniem prawa przez pis i w jaki niby
    sposób to usprawiedliwia? Czy jak ktoś ukradł flaszkę w sklepie, to
    znaczy że ja mogę odejchać bez płacenia za benzynę na stacji?

    > Jak konstytucja ma być najważniejsza to w praktyce zawsze albo nigdy.
    > RP3 bardzo długo i bardzo starannie wypracowało pozycje że nigdy.

    No więc czemu skoro twierdzisz, że wolno konstytucję łamać, to wiją się
    jak pisdy w occie i twierdzą, że nie łamią?

    Shrek

  • 49. Data: 2018-06-23 12:41:49
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-22 o 19:25, m pisze:

    > Dlatego produkcja i handel bronią na całym świecie jest regulowana i
    > nigdzie nie uświadczysz (poza może jakąś Somalią) zupełnie wolnego
    > handlu nią.

    Przecież właśnie o to mi chodzi, że produkcję broni da się regulować, a
    narkotyków się nie da?
    Podmiot produkujący otrzymuje koncesję, jest kontrolowany i może
    legalnie produkować i sprzedawać.
    Spróbuj dostać koncesję na produkcję narkotyków...

    > No jak się nie wsadza jak się wsadza? Spróbuj sprzedawać na bazarze
    > broń. Dla niepoznaki możesz nazwać ją sprzętem ogrodniczym.

    Ale to handel nielegalny.
    Handlarzy trampek, którzy sprzedają bez paragonu, bo spadły z tira, też
    się wsadza do więzień. Handlarzy kradzionych rowerów też, itd... Ale
    przecież nie o tym jest dyskusja.
    Dyskusja jest o tym, że jest możliwy legalny handel bronią, a narkotyków
    w żadnym przypadku.

    Ja piszę o tym, że handlarz bronią, legalny, nie idzie do więzienia za
    skutki użycia tej broni.
    Dlaczego w przypadku narkotyków nie może być podobnie?
    Nie ma żadnych racjonalnych przeszkód żeby nie mogło być podobnie,
    oprócz nacisków elektoratu na polityków.

    Jeszcze raz pozwolę sobie zauważyć, że ci sami ludzie, którzy nie chcą
    legalizacji narkotyków, nie mają nic przeciwko legalnej produkcji broni
    i nie domagają się karania handlarza w przypadku użycia tej broni.
    Gdyby chcieli być konsekwentni, to powinni również domagać się karania
    sprzedawców broni. Skutki użycia broni zawsze są tragiczne. A w
    przypadku narkotyków niekoniecznie (duży skrót myślowy, ale wiesz o co
    mi chodzi).

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 50. Data: 2018-06-23 12:48:14
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-22 o 19:21, J.F. pisze:

    > Panstwowa fabryke chcesz posadzic ?

    Noże produkują tylko państwowe firmy?

    I przecież w przypadku narkotyków do więzienia też nie idą zakłady
    produkcyjne, lecz ludzie. Właściciel, pakowacz, sprzedawca... w zasadzie
    każdy kto tam "pracuje" .

    Więc konsekwentnie pakowacza pracującego w fabryce noży też powinni
    wsadzić :)

    > A rozdwojenie jest gdzie indziej - czemu marychy nie wolno, bo to panie
    > narkotyk, a alkohol wolno, byle oplacic akcyze.

    o to to właśnie.

    > Ale jak ci umiera dziecko od narkotykow, to mowisz
    > "dlaczego rzad nic z tym nie robi".

    No właśnie. A jak ci umiera dziecko, bo sobie żyły podcięło, to nie
    mówisz "dlaczego rząd nie robi porządku z nożami".

    Pozdrawiam
    Piotr