  • 1. Data: 2007-04-24 21:44:01
    Temat: W jaki sposób ZUS liczy dni?
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    ...bo właśnie minąłem się z terminem o jeden dzień, a panienka
    w okienku nawet nie mrugnęła okiem. Czy w przypadku terminów
    składania dokumentów ZUS liczy tylko dni robocze, czy kalendarzowe?

  • 2. Data: 2007-04-25 20:56:14
    Temat: Re: W jaki sposób ZUS liczy dni?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 24 kwietnia 2007 23:44
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    > ...bo właśnie minąłem się z terminem o jeden dzień, a panienka
    > w okienku nawet nie mrugnęła okiem.

    A co ma mrugać, jak okolicznym firmom wysyłają właśnie wezwania za lata z
    okolic 1999-2000. Więc do 2007 to dojdą koło 2020....A tobie jeden dzień
    przeszkadza :D

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    To: s...@n...pl nie jest mój adres,
    tylko łosia, co mi spam śle kilka razy dziennie.

  • 3. Data: 2007-04-26 11:18:34
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Wrak Tristana <n...@s...pl> writes:

> [...]
    >
    > A co ma mrugać, jak okolicznym firmom wysyłają właśnie wezwania za
    > lata z okolic 1999-2000. Więc do 2007 to dojdą koło 2020....A tobie

    Chodzi o to, czy liczą tylko dni, w czasie których urząd jest czynny,
    czy wszystkie dni.