  • 1. Data: 2007-04-24 14:20:07
    Temat: Re: Numer polisy ubezpieczeniowej po wypadku
    Od: "MAN" <b...@o...pl>

    No i teraz chciałbym się Was spytać - co z tym fantem zrobić - gdzie
    się mogę tego dowiedzieć ?

    Pozdrawiam i dziękuję za odp
    Kuba

    Nie znasz tylko numeru polisy, czy nie znasz zarówno numeru polisy jak i
    ubezpieczyciela?

    pzdr
    MAN

  • 2. Data: 2007-04-24 20:55:38
    Temat: Numer polisy ubezpieczeniowej po wypadku
    Od: Kebeb <j...@g...com>

    WItajcie,
    miałem małą stłuczkę, ale na drodze wewnętrznej. Po przyjechaniu,
    policja zachęciła nas, żebyśmy się dogadali, co też uczyniliśmy.
    Sprawca przyznał się w końcu do spowodowania kolizji i spisał stosowne
    oświadczenie. Niestety nie dość stosowne, gdyż nie podał numeru swojej
    polisy ubezpieczeniowej (policja nie sprawdzała, bo to jest droga
    wewnętrzna), a sam nie pomyślałem :(. Mam numery auta i dowodu
    osobistego sprawcy.

  • 3. Data: 2007-04-24 21:17:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kebeb" <j...@g...com> napisał w wiadomości