  • 1. Data: 2007-04-24 20:47:58
    Temat: Ekwiwalent za niewykorzystany urlop
    Od: "Marek" <s...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie. Od 2 stycznia 2007r. przebywam na zwolnieniu chorobowym. W
    styczniu wypowiedziałem umowę o pracę z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia.
    Przez cały ten okres chorowałem. Chciałem zapytać w jaki sposób mam wyliczyć
    Wynagrodzenie za czas urlopu wypoczynkowego, potrzebne do obliczenie
    ekwiwalentu za niewykorzystany urlop. Czy biorę kwotę brutto taką jak miałem
    na umowie z ostatnich 3 miesięcy, czyli od lutego do kwietnia, czy też te 3
    miesiące liczę przed chorobowym, czy może jeszcze inaczej ;-) Wynagrodzenie
    miałem stałe 1350 zł + 7% wysługi lat.

    Dzięki z góry za odpowiedź.
    Marek

  • 2. Data: 2007-04-25 06:05:24
    Temat: Re: Ekwiwalent za niewykorzystany urlop
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 24 Apr 2007 22:47:58 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > lutego do kwietnia, czy też te 3 miesiące liczę przed chorobowym, czy
    > może jeszcze inaczej ;-) Wynagrodzenie miałem stałe 1350 zł + 7% wysługi

    A to wynagrodzenie się zmieniało w czasie ostatnich 3 miesięcy?

    p. m.

  • 3. Data: 2007-04-25 07:23:06
    Od: "Marek" <s...@w...pl>

    > A to wynagrodzenie się zmieniało w czasie ostatnich 3 miesięcy?

    Nie, cały czas było takie same, tylko na chorobowym miałem płacone 80%.
    Także czy bierzemy jako podstawę to co na umowie, czy faktycznie wypłacone
    80%.

    Pozdrawiam
    Marek