    From: "Dexter" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: W ciagu ilu dni odpowiedz
    Date: Tue, 7 Sep 2004 19:50:13 +0200

    Witam !!!

    Mam problem prosze o pomoc

    Mianowicie 01.09.2004 zlozylem pismo do pracodawcy przez sekretariat mam (
    pieczatke wplynelo ) o wyplate zaleglych nadgodzin oraz ekwiwalentu za
    pranie.
    Wlasciciel pismo oczywiscie przyjal i tu mam pytanie;

    Ile czasu ma na odpowiedz na moje pismo ???

    Prosze o jakis przepis co bedzi czarno na bialym w ciagu ile dni musi
    odpowiedziec ???
    ( musze mu to pokazac aby nie mial watpliwosci )

    Czy jak nie dotrzyma terminu odpowiedzi mam rozumiec ze przyjal te warunki
    ktore sa w pismie tzn zgodzil sie na wypalte tych swiadczen ???

    Jakie mam szanse wyegzekwowania tych naleznosci ???

    Pozdr Andrzej