  • 1. Data: 2005-11-15 18:13:12
    Temat: W Pracy: Pszeszukania prywatnych teczek i podrzucone kody bankowe... Opinie?
    Od: Jedrzej <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Wiedziałem że synowa szefa podczas nieobecności pracowników przeszukuje im
    (mnie też)
    teczki aktówki itp.
    Podrzuciła mi dyskietkę z kodami dostępu do elektronicznego banku gdzie
    robi przelewy (tylko Ona się nimi zajmuje),
    przypadkiem ją znalazłem, od razu powiadomiłem kierownika że mam takie
    cudo u mnie, razem poszlismy do prezesa. Skonczyło się na tym że ja
    zostałem nieźle opier..y że wszedłem w posiadanie takich danych. (moj bład
    następnym razem spuszczę ją w kiblu, ale bałem się że jak ją zniszczę to
    ni zrobimy przelewów do Włoch).
    Czy jest jakiś sposób żeby nauczyć ją szacunku?
    Obecnie sądzę się z firmą o zaległe wynagrodzenie.

    Jedrzej

  • 2. Data: 2005-11-15 20:41:12
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Czy jest jakiś sposób żeby nauczyć ją szacunku?
    > Obecnie sądzę się z firmą o zaległe wynagrodzenie.

    Lepiej uwazaj, bo ktos probuje Cie w cos wrobic, zapewne majac na wzgledzie
    niewyplacenie Ci zaleglych pensji. To tak na moje oko. Na "boguske" nie ma
    sposobu. Mozesz co najwyzej pojsc za nia w kierunku toalety, pobic sie sam w
    lazience, rozpiac spodnie, wyjsc mniej wiecej rowno z nia, pomazac jej rece
    swoja krwia z zaskoczenia i pojsc na skarge o probe gwaltu do prezesa ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger