  • 61. Data: 2008-12-04 10:19:39
    Temat: Re: Utrzymanie syna z
    Od: "Majka" <m...@y...com>

    news:gh87gu$jnb$1@news.interia.pl...

    > jak narazie nie narzekam

    Bardzo sluszna uwaga: "Na razie"

  • 62. Data: 2008-12-04 12:22:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Majka wrote:

    > Ile to dziecko ma w tej chwili lat? Podejzewam ze niewiele. W kazdym razie
    > wspolczuje ci tego co cie czeka.
    > Ktoregos dnia dowiesz sei ze twoje dziecko chcialo zobaczyc jak smakuje
    > extasy, czy jakas inna kokaina. Sprobowalo i.. sie uzaleznilo.
    > Albo ze zechce sprobowac seksu w wieku 14 lat i bedziesz przedwczesnym
    > dziadkiem. A moze zechce sprobowac jak to jest ukrasc samochod? I sprobuj je
    > nauczyc, ze czegos nie wolno, jak przez kilkanascie lat uczyles czegos
    > dokladnie przeciwnego.

    Ty się o moje dziecko nie bój.
    Ma swój rozum i wie co wolno a czego nie i nie dlatego, że czegoś
    zabraniam, tylko dlatego, że rozumie konsekwencje, bo poświęciłem
    wystarczająco dużo czasu na to aby pokaź co jest dobre a co złe i żeby
    nie bało się rozmawiać z rodzicami.

  • 63. Data: 2008-12-04 13:04:17
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    witek napisał(a):

> [...]
    > zabraniam, tylko dlatego, że rozumie konsekwencje, bo poświęciłem
    > wystarczająco dużo czasu na to aby pokaź co jest dobre a co złe i żeby

    No ale powiedz, ma naście lat, czy jeszcze nie?
    Bo jak moje było w wieku jednocyfrowym, to też mi się wydawało, jak
    Tobie. ;-)

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 64. Data: 2008-12-04 14:12:46
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 3 Gru, 16:51, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > Wykręciłem korki na trzy dni dziecko się nawkładało i nawyciągało ile
    > tylko miało ochotę i więcej problemu nie było. Nigdy nie stosowałem

    Doskonaly pomysl. Czwartego dnia gwozdz w gniazdko i ups -
    niespodzianka.
    Musisz miec tez swiadomosc, ze jakiemus ojcu moze nie zechciec czekac,
    az twojemu dzieciakowi znudzi sie napieprzanie szpadelkiem w glowe
    jego corki.

  • 65. Data: 2008-12-04 15:10:29
    Od: "Majka" <m...@y...com>

> [...]
    > zabraniam, tylko dlatego, że rozumie konsekwencje, bo poświęciłem
    > wystarczająco dużo czasu na to aby pokaź co jest dobre a co złe i żeby nie

    Kazdy rodzic chyba tak mysli. Do czasu....