  • 1. Data: 2005-08-03 15:21:10
    Temat: Utrata świadomości
    Od: "yar65" <y...@o...pl>

    Jeżeli pacjent po operacji nie jest zdolny/świadomy samodzielnie podejmować
    decyzji to jak ustanowić osobę (pełnomocnika, opiekuna prawnego), która
    będzie go reprezentowała w kontaktach z urzędami, bankiem

  • 2. Data: 2005-08-03 15:42:06
    Temat: Re: Utrata świadomości
    Od: "Piotr" <e...@t...pl>

    Nie Ta Grupa :-). Mnie osobiście wydaje się, że można to zrobić wyłącznie w
    trybie postępowania przed Sądem Opiekuńczym.

    Zapytaj na: pl.soc.prawo

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2005-08-03 16:53:16
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

> [...]
    > decyzji to jak ustanowić osobę (pełnomocnika, opiekuna prawnego), która
    > będzie go reprezentowała w kontaktach z urzędami, bankiem

    Trzeba wystąpić z wnioskiem o ubezwłąsnowolnienie do właściwego ze względu
    na miejsce zamieszkania tej osoby sądu okręgowego, a potem, po
    ubezwłąsnowiolnieniu, sąd ten przekaże sprawę do sądu rejonowego celem
    ustanowienia opiekuna, który będzie reprezentował ubezwłąsnowolnionego.
    Niestety trochę to trwa.

    JK

  • 4. Data: 2005-08-03 17:24:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Nie Ta Grupa :-). Mnie osobiście wydaje się, że można to zrobić
    wyłącznie w
    > trybie postępowania przed Sądem Opiekuńczym.
    >
    > Zapytaj na: pl.soc.prawo

    Taż pyta na tej grupie - też :-)

  • 5. Data: 2005-08-04 21:04:25
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Jan Kowalski napisał(a):

    > Trzeba wystąpić z wnioskiem o ubezwłąsnowolnienie

    ubezwłasnowolnienie

    > do właściwego ze względu
    > na miejsce zamieszkania tej osoby sądu okręgowego, a potem, po
    > ubezwłąsnowiolnieniu,

    ubezwłasnowolnieniu

    > sąd ten przekaże sprawę do sądu rejonowego celem
    > ustanowienia opiekuna, który będzie reprezentował ubezwłąsnowolnionego.

    ubezwłasnowolnionego

    > Niestety trochę to trwa.

    I dużo trudnych słów po drodze :P

    --