  • 1. Data: 2005-08-03 11:06:45
    Temat: alimenty a praca
    Od: "usull" <b...@o...pl>

    w czerwcu tego roku moi rodzice rozwiedli się. Alimenty zostały przysądzone
    tylko mojemu bratu mnie natomiast nie gdyż jestem już osobą pełnoletnią. W
    czerwcu złożyłam pozew o alimenty. Od września zaczynam naukę w policealnej
    szkole i mam do wykorzystania starz i tu pytanie: czy moge iść na starz
    odbierając alimenty i czy te alimenty moge odbierać pracując? Czy moge podjąć
    jaką kolwiek prace która nie będzie wpływała na alimenty?

    z góry dziękuje za odpowiedz, pozdrawiam
    Usull.

  • 2. Data: 2005-08-03 14:39:11
    Temat: Re: alimenty a praca
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "usull" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    podjąć
    > jaką kolwiek prace która nie będzie wpływała na alimenty?
    >
    > z góry dziękuje za odpowiedz, pozdrawiam

    Idziesz na stasz a może na staż. Jaką szkołę kończyłaś?

  • 3. Data: 2005-08-03 17:19:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    usull wrote:

    > czerwcu złożyłam pozew o alimenty. Od września zaczynam naukę w policealnej
    > szkole i mam do wykorzystania starz i tu pytanie: czy moge iść na starz

    A co to jest ten 'starz'?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 4. Data: 2005-08-03 17:50:01
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    wiadomości news:dcqual$fse$1@opal.futuro.pl...

    > A co to jest ten 'starz'?
    >
    > --
    > Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    > Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

    Ciekawe, czy dobrze za to płacą. Też bym poszła... ;-)