eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUtracone wspomnienia z wakacji vs. przywłaszczona "minirekompensata".Utracone wspomnienia z wakacji vs. przywłaszczona "minirekompensata".
  • Data: 2021-07-20 20:11:09
    Temat: Utracone wspomnienia z wakacji vs. przywłaszczona "minirekompensata".
    Od: "p...@o...pl" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Allegrowicz kupił 3 karty micro SD 32GB w cenie łącznej 50 zł.
    "Supersprzedawca" deklarował szybką dostawę, przesyłka "nieekonomiczna".
    Karta dotarła po ponad tygodniu, a kupujący w tym czasie pisał
    wielokrotnie do Sprzedawcy, prosząc o interwencję, z marnym skutkiem.
    Firma transportowa twierdziłą, że naklejka oderwała się od przesyłki.
    Sprzedawca twierdził, że to wina rolek sortujących przesyłki kuriera.
    Ponowna wysyłka 3 kart. W końcu się doczłapały, ale kupujacy stracił
    ponad tydzień nagrań / wspomnień z wakacji, zszarpał nerwy i wydał
    pieniądze na telefony. Strata trudna do wycenienia (bezcenne) vs. 50 zł.
    Parę dni później dotarła dziwnym trafem też pierwsza paczka...

    Sprzedawca straszy - co grozi kupującemu, jakie ma możliwości ?

    Tak na marginesie, kupujący dzwonił do sprzedawcy prosząc, aby ten
    przekierował paczkę do innego paczkomatu, bo inny sprzedawca ostrzega,
    że ten paczkomat ma jakiś problem, ale sprzedawca uznał,
    że to nie problem i nie posłuchał kupującego... to tak informacyjnie.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie, Piotr.

    P.S. Poniżej opis konwersacji na Allegro.

    ------------

    30 czerwca

    Dziękujemy za zakup, Państwa przesyłka została nadana.
    Witaj xxxxxxxxx,

    Państwa zamówienie zostało wysłane. W załączniku przesyłamy dowód zakupu
    oraz numer nadania.
    (Brak numeru przesyłki jeśli został wybrany list ekonomiczny - taki list
    nie posiada numeru nadawczego).

    Wystawiliśmy paragon na zakupione produkty. Dziękujemy za zaufanie.

    3x: KINGSTON KARTA MICROSD 32GB MICRO CL10 ADAPTER SD (10803288933)

    Wszystkie informacje związane z Państwa zamówieniem, w tym postęp w jego
    realizacji, można sprawdzić pod adresem:
    https://orders-c.baselinker.com/xxxxxxxxx/xxxxxxxxxx
    x/

    Wiadomość generowana automatycznie, prosimy nie odpowiadać. Preferowany
    kontakt za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie zamówienia.

    Pozdrawiamy

    ------------

    2 lipca

    Twoja przesyłka jest w trakcie doręczenia. Numer Twojej przesyłki u
    przewoźnika InPost to xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.

    ------------

    4 lipca

    Witam, proszę o interwencję. Paczka nadana przez Państwa 30.06 nadal ma
    status "w drodze", więc obawiam się, że chyba jednak mogłem mieć rację,
    że jest jakiś problem, że paczkomat nie istnieje, jak mówił drugi
    Sprzedawca, który przekierował paczkę do innego paczkomatu. Wszystkie
    pozostałe paczki już dawno dotarły (od innych Sprzedawców), a ta od
    Państwa wygląda, że jest zablokowana. Dziękuję i pozdrawiam, xxxxxxx.

    ------------

    5 lipca 08:47

    Odp: Pytanie o zakup xxxxxxxxxxxxxx
    Dzień Dobry,

    Wysyłamy zapytanie na nasz urząd pocztowy, napiszemy do Państwa jak
    tylko otrzymamy informację.

    Pozdrawiam

    ------------

    12:00

    Widzę, że paczka jest ciągle "w doręczeniu" - czy dadzą Państwo radę
    pomóc na ASAP? To najdłuższa w historii moja dostawa przez paczkomat...

    ------------

    14:48

    Odp: Masz nową wiadomość od użytkownika xxxxxxxx w Centrum Wiadomości
    Dzień Dobry,

    Czekamy na informację z firmy inpost co jest powodem obecnej sytuacji.

    ------------

    Państwo czekają, a mój pobyt się skaszanił przez brak dostawy przez tyle
    dni... Liczyłem na działanie, a nie na czekanie z Państwa strony, bo
    problem się sam nie rozwiąże, Państwo jako nadawca powinni zadzwonić do
    inpost, zbadać sprawę i wykonać działania/podjąć decyzje.

    ------------

    6 lipca 09:08
    Odp: Pytanie o zakup xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Dzień Dobry.

    Na obecną chwilę firma inpost nie potrafi ustalić co dzieje się z
    przesyłką, proszę zatem o informację czy mamy do Państwa nadać przesyłkę
    ponownie czy zwrócić pieniądze....

    ------------

    10:28

    Mam pytanie, co Państwo wykonali w tej sprawie, na czym polega Państwa
    "pochylenie się" nad moim problemem? Ja mam taki problem, że już tydzień
    czekam i nie mogę korzystać z żadnych moich sprzętów, żeby uwiecznić
    urlop (strata trudna do przeliczenia na pieniądze!) Ja nie chcę po raz
    drugi kupować i płacić za coś, co już raz kupiłem i opłaciłem. Jeżeli
    Państwo jeszcze raz wyślą paczkę bez konieczności ponownego
    kupowania/płacenia, to byłoby to rozwiązanie, ale prosiłbym wtedy o
    wysyłkę ASAP do paczkomatu Niepodległości 664, "SOP02A", tak jak Państwu
    przekazałem pierwszego dnia, gdy inny Sprzedawca pochylił się nad inną
    paczką dla mnie, zadał sobie trud i zadzwonił do mnie oraz poinformował
    mnie, że z tamtym innym paczkomatem jest jakiś problem i zaproponował
    przekierowanie do innego, gdzie wszystkie paczki, które zakupiłem
    podochodziły bardzo dawno (1-2 dni). Państwo wówczas zbagatelizowali
    informację ode mnie i wysłali po swojemu, do tego feralnego... Liczę na
    jakieś konkrety, a nie na kolejne pytania do mnie, bo takimi pytaniami
    do Klienta to się problem sam nie rozwiąże...

    ------------

    11:09

    Odp: Masz nową wiadomość od użytkownika xxxxxxxx w Centrum Wiadomości
    Dzień Dobry,

    firma inpost poinformowała na iż z Państwa przesyłki odkleiła się
    etykieta i sprawa jest wyjaśniana, stąd nasza propozycja zwrotu
    pieniędzy lub nadania przesyłki ponownie, proszę zatem o decyzję.

    Zmiany Paczkomatu nie mamy możliwości, Państwa formularz jest
    ostateczny, zatem jeśli chce Pan dokonać takiej zmiany zwrócimy Państwu
    pieniądze, Pan dokona zakupu w poprawnie wybranym paczkomatem.

    Pozdrawiam

    ------------

    12:38

    Proszę wysłać niezwłocznie.
    Liczę też na jakąś rekompensatę, bo źle przyklejona etykieta o
    której Państwo się przyznają, że spowodowała problem (strata mojego
    czasu, pieniędzy na telefony, bezcennych wspomnień) to najwyraźniej
    Państwa wina - proponuję dołożyć gratis 4 kartę taką samą 32GB Kingston

    ------------

    13:33

    Odp: Masz nową wiadomość od użytkownika xxxxxxxx w Centrum Wiadomości
    Odklejenie etykiety nastąpiło na rolkach sortujących firmy inpost, nie
    ma tutaj żadnej naszej winy.

    Pozdrawiam, przesyłka zostaje w dniu dzisiejszym nadana ponownie.


    ------------

    14:01

    Wszystkie inne etykiety na tych samych rolkach dały radę, a ta
    przyklejona przez Państwa nie... Ja z tego powodu mam ponad tydzień
    nagrywania wspomnień z wakacji w plecy.

    ------------

    Twoja przesyłka jest w drodze. Numer Twojej przesyłki u przewoźnika
    InPost to xxxxxxxxxxxx.

    ------------

    7 lipca

    Twoja przesyłka jest w trakcie doręczenia. Numer Twojej przesyłki u
    przewoźnika InPost to xxxxxxxxxxxxxxxxx.

    Twoja przesyłka oczekuje na odbiór. Numer Twojej przesyłki u przewoźnika
    InPost to xxxxxxxxxxxxxxxxxx.

    ------------

    12 lipca

    Twoja przesyłka jest w trakcie doręczenia. Numer Twojej przesyłki u
    przewoźnika InPost to xxxxxxxxxxxxxxxxx.

    Twoja przesyłka oczekuje na odbiór. Numer Twojej przesyłki u przewoźnika
    InPost to xxxxxxxxxxxxx.

    ------------

    16 lipca 13:29

    Dzień Dobry.

    Proszę o informację dlaczego została odebrana druga przesyłka, proszę o
    informację kiedy zostanie zwrócona.

    Pozdrawiam

    ------------

    22:29

    Witam, widzę, że o swoje Państwo potrafią zadbać i się domagać! A kto mi
    zrekompensuje ponad tydzień bezpowrotnie straconych nagrań
    wspomnień???!!! Jak ja się zwróciłem z prośbą o rekompensatę
    symboliczną, która w żaden sposób nie pokrywała utraty moich bezcennych
    wspomnień/nagrań z urlopu, to zostałem olany i sobie mogłem pogadać "do
    lampy"!!! Mnie nie było wtedy fajnie... Szkoda, że tylko się liczą
    Państwa interesy, a jak ja pisałem/piszę, że straciłem coś bezcennego,
    to odnoszę wrażenie, że jest to Państwu obojętne... Podejrzewam, że tego
    typu przykra dla mnie sytuacja mogła być rozegrana inaczej, aby Klient
    nie miał poczucia straty, jak to jest obecnie w moim przypadku. Mam żal
    do Państwa, że nie wykonali Państwo wysiłku w kierunku zadośćuczynienia
    Klientowi za NIEPOWETOWANĄ STRATĘ. Zwalają Państwo to wszystko na mnie,
    bo mam przez to zrąbany urlop i stracone bezcenne wspomnienia, a Państwa
    interesuje jedynie Wasz interes. Nie wykonaliście żadnego wysiłku w
    kierunku znalezienie kompromisu, z uwzględnienem interesu Klienta.

    ------------

    19 lipca

    Odp: Masz nową wiadomość od użytkownika xxxxxxxxxx w Centrum Wiadomości
    Dzień Dobry,

    Sprawa w dniu dzisiejszym zostaje skierowana do allegro, po 14 dniach od
    daty naszego wezwania do zwrotu, sprawa zostaje przekierowana do
    prokuratury.

    Nie chodzi tutaj o 50 zł ale o Pana zachowanie , wytłumaczy Pan to na
    komisariacie.

    ------------

    Witam, bardzo cieszę się na ten kontakt od Allegro, bo bardzo zależy mi
    na tym, aby Państwu odebrano logo "Supersprzedawca", na które Państwo
    nie zasługują! Sprzedawca to ktoś taki, kto dba o relację z Klientem, a
    Państwo są co najwyżej handlarzami, którzy dbają tylko o swój interes, a
    za nic mają Klienta oraz zobowiązania, które podejmują wystawiając
    produkty na Allegro! Nie tylko ja widzę to w ten sposób, ale również
    wiele innych osób, które Państwu wystawiły negatywny komentarz! Kto mi
    zwróci za moje zszarpane nerwy, zmarnowany urlop i na zawsze stracone
    wspomnienia, bo mu się nie chciało zająć sprawą i wywiązać ze
    zobowiązania dostarczenia w terminie ???????? !!!!!!!! Jak o tym ciągle
    pisałem to byłem olewany, ale jak Państwo się obudzili że coś poszło nie
    po ich myśli, to nagle tacy "kontaktowi" się zrobili... Żenada, ale jak
    bardzo sobie Państwo życzą, to myślę, że da się zrobić tak, abyście się
    stali gwiazdami internetu i jeżeli jest potrzeba, to mogę poprosić
    prawnika, aby wycenił moje straty !!!!!!!!! Pozdrawiam i życzę owocnych
    przemyśleń.

    ------------

    20 lipca

    Odp: Masz nową wiadomość od użytkownika xxxxxxxx w Centrum Wiadomości
    Proszę poprosić prawnika, zapewne się Panu przyda, wezwanie z policji
    będzie na Pana adresowane w najbliższym czasie, tam Pan wytłumaczy to co
    Pan robi i jakie straty Pan ponosi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1