  • Data: 2008-12-04 12:34:35
    Temat: Uszkodzona przesylka kurierska.
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odebralem wczoraj przesylke kurierska. Na przedmiocie ktory byl w paczce
    jest pekniecie.Nie zauwazylem tego wczesniej poprostu. Nadaje sie on
    wprawdzie do uzytku ale stracil na wartosci. Napisalem do sprzedawcy a on mi
    odpisal, zebym zadzwonil do kuriera, ktory przywiozl paczke i sporzadzil
    protokol szkod wtedy reklamacja zostanie uwzgledniona. Niby to logiczne
    tylko, ktory kurier na to sie zgodzi skoro odbior podpisalem juz wczesniej?
    Nawet nie mam numeru przesylki.
    Odpuszcze sobie dochodzenie bo wiem, ze to moja wina, trzeba bylo wszystko
    sprawdzic dokladnie zanim podpisalem. Problem w tym, ze ta "rzecz" ktora
    kupilem sklada sie z kilkunastu czesci wiec tylko pobierznie rzucilem okiem
    czy jest wszystko bo sie spieszylem. Zastanawiam sie tylko czy cos mozna
    zrobic w takiej sytuacji?

    Pozdr.
    Ziomall