    From: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uszkodzenie samochodu prywatnego w pracy
    Date: Mon, 21 Sep 2009 08:12:22 +0200

    Witam

    Wykonując polecenie służbowe, udałem się moim prywatnym samochodem do
    klienta (mam umowę z pracodawca o wykorzystywaniu tego samochodu do
    celów służbowych, ponadto pracuje w oparciu o umowę o pracę). Po drodze,
    nieszczęśliwie przywaliłem w wielką dziurę, a że moja wiedza nt.
    motoryzacji jest bardzo nikła, pojechałem dalej. Później (w drodze
    powrotnej) okazało się że samochód coś głośno chodzi (ale jeździ bez
    problemu). Ponieważ jak już napisałem, nie znam się, nie wiedziałem ,w
    czym rzecz, i dopiero po tygodniu uświadomiono mi że to tłumik, czym
    prędzej do naprawy.

    Nie przypominam sobie, aby na rzeczonej drodze były jakiekolwiek znaki o
    wybojach czy jakieś szczególne ograniczenia prędkości.

    Nie chcę nikogo naciągać na koszta, lecz jeśli są jakieś przychylne mnie
    prawa, chciałbym je wykorzystać. Do kogo mógłbym uderzać i jakie mam
    szanse? Pracodawca? Zarządca drogi?

    Adam Kłobukowski