  • Data: 2009-09-21 07:52:43
    Temat: Re: Uszkodzenie samochodu prywatnego w pracy
    Od: "Darek." <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chcę nikogo naciągać na koszta, lecz jeśli są jakieś przychylne mnie
    > prawa, chciałbym je wykorzystać. Do kogo mógłbym uderzać i jakie mam
    > szanse? Pracodawca? Zarządca drogi?

    Żadnych szans. Jeśli urwałeś tłumik to znaczy że był już w bardzo złym
    stanie i należy go wymienić. Nie wiem jak wielka musiała być to dziura
    żebyś uderzył tłumikiem. Nie ma takiej opcji. Nie próbuj szukać winowajcy.
    Po prostu był już przerdzewiały i przy wpadnięciu w dziurę, urwał się...
    Tyle. Poza tym na przyszłośc należy wzywać policje i pisać protokół
    jako podstawa do wszelkich roszczeń od zarządcy dróg.

    Pozdrawiam - Darek.