  • 321. Data: 2013-12-11 22:04:18
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Nie wyjeżdżaj na drogę. tam jest wiele znaków i mnóstwo paragrafów PoRD
    > do zapamiętania.

    Bredzisz

  • 322. Data: 2013-12-11 22:05:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Możesz spróbować w centrum dużego miasta. Daj znać jak Ci poszło.

    Mogę, ale to bez związku. Wróć na początek, było o zatrzymaniu w szczerym
    polu.

  • 323. Data: 2013-12-11 22:06:30
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-12-11 22:03, John Kołalsky pisze:
    > Tej co zna numery pomocy

    Trzeba było skorzystać z Panoramy Firm.

    > Mają ?

    No te państwowe służby?

  • 324. Data: 2013-12-11 22:07:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com>

    > Takich jak to że biurem numerów nie jest 112?

    A jaki jest numer biura numerów ?

    > To trzeba było na niego dzwonić.

    Puknij się w główkę. Potrzebowałem numer pomocy lokalnej.

  • 326. Data: 2013-12-11 22:08:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com>

    > Może jeszcze paliwko dowieźć jak się "niespodziewanie" skończy?

    Tak, olej do twojej makówki

  • 325. Data: 2013-12-11 22:08:34
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-12-09 23:57, WildS pisze:
    > Co najmniej policję powinien obchodzić unieruchomiony na środku drogi
    > krajowej samochód i możliwe do wyniknięcia z tego konsekwencje.
    > Powinni móc podać co najmniej numer do pomocy drogowej.

    O na środku drogi i pewnie w poprzek!

  • 327. Data: 2013-12-11 22:10:08
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-12-11 18:29, John Kołalsky pisze:
    > Wasze wypowiedzi nie są śmieszne, są ŻAŁOSNE, czyli totalne DNO

    Bo wszyscy się mylą, łącznie z dyspozytorem 112 tylko ty objawiony masz
    najprawdziwszą rację.

  • 328. Data: 2013-12-11 22:13:02
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-12-11 22:07, John Kołalsky pisze:
    > A jaki jest numer biura numerów ?

    Może zadzwoń pod 112 i zapytaj?

    > Puknij się w główkę. Potrzebowałem numer pomocy lokalnej.

    Trzeba było zapytać o sołtysa.

  • 329. Data: 2013-12-11 22:18:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com>

    > Trzeba było skorzystać z Panoramy Firm.

    A gdzie to jest na drodze w szczerym polu ?

    > No te państwowe służby?

    Czemu nie, nie zadbali od drogę, pisałem już. Że ja czy ktoś inny sobie
    cośtam sami potrafimy zorganizować to nie znaczy, że nie powinien tego ktoś
    zobowiązany do utrzymania drogi robić. Akurat ze 112 związku nie ma, ale z
    tym, że państwowe, dokładniej miejskie. Tak wyjaśniam bo widzę, że ludzie
    nie bardzo kumają o czym mowa.

  • 330. Data: 2013-12-11 22:19:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com>