  • 91. Data: 2013-12-09 14:04:18
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: m <m...@g...com>

    > Hello Marek,
    >
    > Monday, December 9, 2013, 6:29:09 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    > Facet, chodzi o wymianę koła a nie o klęskę żywiołową. Jeśli służby
    > RATUNKOWE miałyby się zajmować każdym lamerem, który rusza samochodem
    > bez klucza do kół i lewarka, to naprawdę zaczęliby ginąć ludzie,
    > którym jest potrzebna pomoc..

    Niby tak. Z drugiej strony - te służby ratunkowe tam już się pojawiły.
    Czapki by im z głów nie pospadały.

    p. m.

  • 92. Data: 2013-12-09 14:05:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

> [...]
    > załatwia się na dole w kancelarii. No to grzecznie tłumaczę jej, że
    > właśnie z tamtąd mnie skierowali do niej, a ta dalej swoje.
    > Dopiero kolejny tekst o pasożytach społecznych poskutkował wykonaniem
    > kserokopii i wysłaniem na parter do kancelarii.
    > Gmach dość duży. Pokoi od ciula i jeszcze trochę, a w każdym z nich
    > siedzi po 4-5-6 darmozjadów, pierdzi w krzesełka i zajmuje się
    > ściąganiem haraczu za coś co nie jest nawet własnością tej instytucji.
    > Typowy rozbój w imię prawa, które lobbowane jest przez tego typu
    > instytucje, a co kolejny urzędnik to uważa się za bardziej ważnego.

    A potrafisz uzasadnic dlaczego i po co marnowales swoj czas na udawanie
    sie tam i udowadnianie, ze nie jestes wielbladem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 93. Data: 2013-12-09 14:06:22
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    > To jakiś kompletny pojeb z gimnazjum. Jest niemożliwe, żeby normalny
    > człowiek miał tak popierdolone we łbie.

    1. Jak znasz takie gimnazjum, które przyjmie mnie z peselem zaczynającym
    się na 83 to chętnie pójdę
    2. Nie mogę być z gimnazjum - nie robię błędów ortograficznych
    3. U Ciebie poważnie szwankuje logika: jeżeli żyję w popierdolonym kraju
    to dlaczego miałbym nie mieć popierdolone we łbie? To nielogiczne.

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 94. Data: 2013-12-09 14:08:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, TOMASZEK <t...@f...onet.pl> wrote:

    > Myślę, że punkt "b" wyczerpuje sytuację wątkotwórcy.

    Oczywiscie wyczerpuje... Przeczytaj 3 linijki wyzej i zauwaz slowa *wylacznie*,
    *naglych*, *zagrozenia zdrowia, zycia lub mienia*.

    <http://112.gov.pl/112/kiedy-nie-dzwonic-na-1/398,KI
    EDY-NIE-NALEZY-DZWONIC-NA-112.html>

    Nie należy dzwonić na numer ,,112" kiedy zaistniała sytuacja nie jest niebezpieczna i

    nie stwarza zagrożenia dla zdrowia, życia lub mienia lub w innych sytuacjach, takich
    jak:

    [...]

    w celu ustalenia danych kontaktowych firmy lub osoby (telefon, faks, cennik usług,
    działalność itp.),

    [...]

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 95. Data: 2013-12-09 14:09:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 09 Dec 2013 14:02:08 +0100, TOMASZEK
    <t...@f...onet.pl> wrote:

    >Samochód w wyniku spotkania na drodze dziury i zderzenia się z nią
    >przestał dalej jechać. Gdyby droga nadawała się do jazdy wypadku by nie
    >było.

    Poszukaj definicji wypadku drogowego, potem wróć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 96. Data: 2013-12-09 14:11:38
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-12-09 14:02, AZ pisze:

    > Nie mylisz 112 z telefonem zaufania?

    Nie. Natomiast nie wiem co Ty rozumiesz przez stwierdzenie "nagły wypadek" ?

    > Inne numery alarmowe rowniez sa darmowe.

    To już zależy od taryfy konkretnego operatora, *przeważnie* są darmowe.
    112 jest zawsze darmowe i nie zależy od żadnego operatora. Korzysta z
    stacji bazowych tego, który ma w danym miejscu najlepszy zasięg.

  • 97. Data: 2013-12-09 14:58:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TOMASZEK,

    > Samochód w wyniku spotkania na drodze dziury i zderzenia się z nią
    > przestał dalej jechać. Gdyby droga nadawała się do jazdy wypadku by nie
    > było.

    Wypadku nie było. To jest awaria a nie wypadek.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 98. Data: 2013-12-09 14:59:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello m,

    > Niby tak. Z drugiej strony - te służby ratunkowe tam już się pojawiły.
    > Czapki by im z głów nie pospadały.

    Ile razy można powtarzać? Im NIE WOLNO podawać takich informacji.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 99. Data: 2013-12-09 15:02:09
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Ile razy można powtarzać? Im NIE WOLNO podawać takich informacji.

    No i jeszcze jedna rzecz - czy w dobie gdzie smartfona z internetem ma nawet
    dziecko w podstawowce tak ciezko jest znalezc kontakt do pomocy drogowej?
    Szesc sierot nie moglo znalezc numeru do pomocy drogowej?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 100. Data: 2013-12-09 15:02:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello TOMASZEK,

    > 1. Jak znasz takie gimnazjum, które przyjmie mnie z peselem zaczynającym
    > się na 83 to chętnie pójdę

    Poszukaj wieczorowego.

    > 2. Nie mogę być z gimnazjum - nie robię błędów ortograficznych

    To nie jedyny wyznacznik.

    > 3. U Ciebie poważnie szwankuje logika: jeżeli żyję w popierdolonym kraju
    > to dlaczego miałbym nie mieć popierdolone we łbie? To nielogiczne.

    Jestem znacznie od ciebie starszy i aż tak nie mam popierdolone. Ale
    ja przynajmniej w życiu robiłem cokolwiek, żeby popierdolone było
    mniej niż było wcześniej a nie wszystko na zasadzie, że się należy.

    --
    Best regards,
    RoMan