  • 281. Data: 2013-12-11 14:11:10
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: m <m...@g...com>

    > Po to, żeby było wiadopmo, kto na tej liście jest ważniejszy. I
    > dlatego jest to zakazane.

    Ale jak ma być wiadomo, skoro lista jest alfabetyczna?

    p. m.

  • 282. Data: 2013-12-11 14:15:46
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 11.12.2013 08:44, Kris pisze:
    > Myślisz że człowiek który z przebitym kołem dzwoni na nr alarmowy a nie potrafi
    zlokalizowac najbliższej pomocy technicznej/wykupic assistance potrafiłby skorzystac
    z listy?

    Skorzystanie z listy polega na:
    1. wybraniu na chybił trafił pozycji,
    2. zadzwonieniu,
    3. goto 1 until dogadane.

    Tak, sądze że by sobie poradził.

    Czy nie uważasz że to jest bez sensu, żeby człowiek musiał wydzwaniać po
    znajomych/rodzinie, mieszkających daleko od miejsca zdarzenia, żeby mu
    namierzyli coś co będzie blisko miejsca gdzie się aktualnie znajduje,
    kiedy dopiero co miał pod ręką miejscowego policjanta? Bo co, bo
    ŁoMatkoKorupcjaSzwagierSzwagierZarobi?

    p. m.

  • 283. Data: 2013-12-11 14:16:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello m,

    > Ale jak ma być wiadomo, skoro lista jest alfabetyczna?

    Alfabetycznie pomaga w odszukaniu tego, który dał właściwy załącznik.
    Bo przecież policja nie może faworyzować kogoś tylko dlatego, że
    nazwał firmę "AAAAAAAAAAAAAAA Pomoc drogowa", nieprawdaż?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 284. Data: 2013-12-11 15:11:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 grudnia 2013 14:15:46 UTC+1 użytkownik m napisał:
    > Czy nie uważasz że to jest bez sensu, żeby człowiek musiał wydzwaniać po
    > znajomych/rodzinie, mieszkających daleko od miejsca zdarzenia, żeby mu
    > namierzyli coś co będzie blisko miejsca gdzie się aktualnie znajduje,
    Gościu raczej nie był w obcym, nieznanym Sobie terenie. Przeciez nikrt normalny w
    dalszą trase w nieznane tereny nie jedzie w cienkim dresiku i bez podstawowych rzeczy
    jakimi są lewarek, koło zapasowe i odpowiednie klucze do kół.

  • 285. Data: 2013-12-11 16:48:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > i to zmienia rozkład sił hamowania?

    Cytowałem fragment o hamowaniu, czy agresywnym ruszaniu? Masz gówno zamiast
    mózgu?

  • 286. Data: 2013-12-11 17:57:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Bo jest tepym lemingiem ktoremu trudno zapamietac 3 numery wiecej?

    Nie, bo Ty jesteś tępakiem, który nie rozumie problemu zapamiętania wielu
    numerów

  • 287. Data: 2013-12-11 17:58:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > że Ci się kółko zepsuło.

    Akapit wyżej "Na całym świecie tak jest tyle, że nie w każdej sytuacji."

  • 288. Data: 2013-12-11 17:59:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Wisisz mi czyszczenie monitora. Bo to przez Ciebie zaplułem go kawą.

    Tak się zachowujesz ?

  • 289. Data: 2013-12-11 18:01:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > nie wchodzć do sraczy publicznych. Bo jak babcia klozetowa nie przyjmie
    > karty to zostaniesz tam na zawsze

    W szczerym polu ? No nie wchodzę. Dziwi ?

  • 290. Data: 2013-12-11 18:01:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > poskarż się Pani w pszedszkolu o ile potrafisz bez pomocy 112

    Na Ciebie ? MZ nie jesteś aż tak ważny jak Ci się wydaje