  • 271. Data: 2013-12-11 09:45:48
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-10, masti <g...@t...hell> wrote:

    > i to zmienia rozkład sił hamowania?

    No pewnie! Jemu 4 opony zuzywaja sie idealnie rowno a kazda odchylka moze
    grozic powazna awaria...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 272. Data: 2013-12-11 10:09:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Dec 2013 09:16:12 +0100 osobnik zwany cef napisał:

    > Niech policjanci dają Panoramę Firm.

    a dlaczego akurat PF? Takich wydawnictw jest kilka jeśli nie kilkanaście.
    Mają wozić całą bibliotekę ze sobą tylko dlatego, że są ludzie, którzy
    nie umieją posługiwać sie mózgiem?

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 273. Data: 2013-12-11 10:10:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Dec 2013 08:44:03 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Operator by mial maszyne losujaca i by losowal, wtedy by nie bylo
    > przekretow!

    ale losowanie musiałby być transmitowane na zywo w telewizji publicznej
    by każdy mógł stwierdzić, zę nie było przekrętów :)

  • 274. Data: 2013-12-11 10:16:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-11, masti <g...@t...hell> wrote:

    > a dlaczego akurat PF? Takich wydawnictw jest kilka jeśli nie kilkanaście.
    > Mają wozić całą bibliotekę ze sobą tylko dlatego, że są ludzie, którzy
    > nie umieją posługiwać sie mózgiem?

    Kiedys sie smiano z amerykanow a widac i u nas coraz wiecej odchowuje sie
    kretynow niezdolnych do samodzielnego funkcjonowania bo nie maja do tego
    kompetencji i umiejetnosci...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 275. Data: 2013-12-11 11:51:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    masti wrote:

    > a dlaczego akurat PF? Takich wydawnictw jest kilka jeśli nie
    > kilkanaście. Mają wozić całą bibliotekę ze sobą tylko dlatego, że są
    > ludzie, którzy nie umieją posługiwać sie mózgiem?

    Bo jest najpopularniejsza?
    Jakąś pomoc mogliby zaoferować. Pewnie woleliby, żeby
    był obowiązek wożenia przez kierowcę conajmniej czterech wydawnictw tego
    typu,
    a za brak mogliby omandatować delikwenta.

  • 276. Data: 2013-12-11 12:38:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-11, cef <c...@i...pl> wrote:

> [...]
    > typu,
    > a za brak mogliby omandatować delikwenta.

    Ale po jaki ch..., ze sie tak zapytam?!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 277. Data: 2013-12-11 13:01:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    AZ wrote:

    > Ale po jaki ch..., ze sie tak zapytam?!

    Po jaki ch...mieliby policjanci oferować pomoc?
    Czy po jaki ch...woleliby, żeby te infomacje (o pomocy drogowej)
    miał mieć kierowca?
    Czy po jaki ch...miałby się należeć mandat za brak?
    Czy po jaki ch...PF?

  • 278. Data: 2013-12-11 13:31:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Dec 2013 11:51:58 +0100 osobnik zwany cef napisał:

    > Bo jest najpopularniejsza?

    a kto to określił?

    > Jakąś pomoc mogliby zaoferować. Pewnie woleliby, żeby był obowiązek
    > wożenia przez kierowcę conajmniej czterech wydawnictw tego typu,
    > a za brak mogliby omandatować delikwenta.

    a wystarczy mieć mózg i go używać

  • 279. Data: 2013-12-11 13:40:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-11, cef <c...@i...pl> wrote:

> [...]
    > miał mieć kierowca?
    > Czy po jaki ch...miałby się należeć mandat za brak?

    Po jaki ch... mieliby zajmowac sie utrzymywaniem spisu. Kiedys nie bylo
    telefonow komorkowych i jakos ludzie sobie radzili - szok, nie? Teraz
    wszyscy maja telefony i po pomoc drogowa dzwonia pod 112...

    A moze niech obok listy pomocy drogowych maja liste liste pizzeri i McD
    dla zglodnialych w trasie?

    Jakby tak mieli pomagac w blachych sprawach zyciowym ofermom to kiedy
    mieli by sie zajmowac prawdziwa praca?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 280. Data: 2013-12-11 14:03:40
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    AZ wrote:

    > Po jaki ch... mieliby zajmowac sie utrzymywaniem spisu. Kiedys nie
    > bylo telefonow komorkowych i jakos ludzie sobie radzili - szok, nie?

    Bo policjanci w takim wypadku wzywali pomoc przez radio?

    > Teraz wszyscy maja telefony i po pomoc drogowa dzwonia pod 112...

    A to akurat matoł był (ten co wybrał 112 w sprawie kapcia)

    > A moze niech obok listy pomocy drogowych maja liste liste pizzeri i
    > McD dla zglodnialych w trasie?

    To jest właśnie przegięcie. Czyli z możliwych przypadków do zaistnienia
    na drodze wybierasz te, do których policja najmniej jest potrzebna.

    > Jakby tak mieli pomagac w blachych sprawach zyciowym ofermom to kiedy
    > mieli by sie zajmowac prawdziwa praca?

    A czy usunięcie (lub pomoc w jak najszybszym usunięciu)
    gościa ze zdefektowanym autem z drogi to jest prawdziwa praca policji?
    Uważasz, że to już się w pracy policji nie mieści?