  • Data: 2006-09-12 11:47:39
    Temat: Ustawa o zamówieniach publicznych, nowa regulacja MAj 2006
    Od: "barts" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam wielka prosbe do grupowiczów aby pomogli rozwiazac mi mój
    problem, mam zamiar podpisac umowe o swiadczenie uslug
    telekomunikacyjnych i aneks do takiej umowy z jedna z instytucji
    panstwowych tj. Sad Okregowy sprawa polega na tym, ze nie mam
    pojecia czy do zawarcia takiej umowy jestem zobowiazany wystartowac
    w przetargu? miesieczne wydatki zwiazane z juz istniejacymi umowami
    pomiedzy firma reprezentwoana prze ze mnie a owa instytucja
    ksztaltuja sie na poziomie 5 tys zl, mysle , ze po sfinalizowaniu
    aneksów i dodatkowych umów calosc wydatków na uslugi telefoni
    ruchomej nie przekroczy tej kwoty. prosze o jakas rzetelna
    odpowiedz

    pozdrawiam