  • 181. Data: 2007-06-13 23:06:28
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak wrote:

    > Jak do ściany... przecież w sklepie już jesteś od 3 godzin, kupiłeś co
    > chciałeś, czekasz na żonę/kochankę i z nudów wyciągasz aparat.

    A jest jakiś ustawowy limit, ile czasu mogę maksymalnie poświęcić w
    ciągu godzin pracy sklepu na wybranie towaru i dokonanie zakupu?

  • 182. Data: 2007-06-13 23:07:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > a lokalu tam nie dojrzałeś?

    Dojrzałem. I się odniosłem. Najwyraźniej przegapiłeś.

    > nie chce mi się

    Heh. Czyli "walkowerem" przyznajesz mi rację ;-P

  • 183. Data: 2007-06-13 23:45:19
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A jest jakiś ustawowy limit, ile czasu mogę maksymalnie poświęcić w
    > ciągu godzin pracy sklepu na wybranie towaru i dokonanie zakupu?

    Nie ma. Ale skoro potwierdzasz że uprawniony może kogoś wyprosić poza
    godzinami otwarcia sklepu, to dlaczego nie pozwalasz mu na to samo w
    innych przypadkach? Załóżmy, że przy wejściu jest napis 10-18 i
    przekreślony aparat fotograficzny. Przecież jak o 18 chcą kogoś
    wyrzucić, to też będzie odmowa sprzedaży, tak czy nie?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 184. Data: 2007-06-14 06:50:55
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 14-06-2007 o 01:45:19 Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    napisał(a):

    > Przecież jak o 18 chcą kogoś wyrzucić, to też będzie odmowa sprzedaży,
    > tak czy nie?

    Odmowy nie bedzie - powiedza, ze produkt moze kupic ale dnia nastepnego,
    bo teraz juz nie ma ani jednej kasjerki na kasie i nawet gdyby chcial to
    mu sie nie uda. A po zamknieciu sklepu, chociazby ze wzgledow
    bezpieczenstwa klient musi sklep opuscic.

    A jak jest z odmowa sprzedazy produktu z karteczka "zarezerwowane"?
    Wzialem taki "do koszyka" i do kasy. A w kasie sie tlumacze, ze strasznie
    mi sie spodobala ta kanapa z napisem "zarezerwowane" i ze to genialny
    pomysl projektanta z tym napisem, bo sie bardzo elegancko prezentuje... no
    i cena byla atrakcyjna.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 185. Data: 2007-06-14 07:13:38
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 22:42:59 +0200, kam napisał(a):

    > za mało wiesz

    To jest bicie głową w mur. Nie przekonasz.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,zakaz;fotografowania,50

  • 186. Data: 2007-06-14 07:14:06
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 20:00:23 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ja tam nie widzę stwierdzenia "osoby prywatne są zwolnione z
    > przestrzegania ustawy zasadniczej".

    A co tam widzisz?

  • 187. Data: 2007-06-14 07:28:05
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 01:06:28 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A jest jakiś ustawowy limit, ile czasu mogę maksymalnie poświęcić w
    > ciągu godzin pracy sklepu na wybranie towaru i dokonanie zakupu?

    Ustawowego nie ma. Jest zwyczajowy. Jeśli naruszasz zwyczaj - ludzie się
    dziwią, może nawet niepokoją.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,prosze;nie;fotografowac

  • 188. Data: 2007-06-14 07:30:42
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 01:07:26 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Heh. Czyli "walkowerem" przyznajesz mi rację ;-P

    Typowy tekst trolla. Jesteś jak Płaszczyca.

  • 189. Data: 2007-06-14 09:42:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak wrote:

> [...]
    > przekreślony aparat fotograficzny. Przecież jak o 18 chcą kogoś
    > wyrzucić, to też będzie odmowa sprzedaży, tak czy nie?

    (1) godziny otwarcia mają swoje uzasadnienie i umocowanie prawne
    (2) przekreślony aparacik nie jest znakiem zdefiniowanym w żadnym
    oficjalnym rozporządzeniu i może znaczyć wszystko

  • 190. Data: 2007-06-14 09:43:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Ustawowego nie ma. Jest zwyczajowy. Jeśli naruszasz zwyczaj - ludzie się
    > dziwią, może nawet niepokoją.

    To niech ci ludzie wezmą sobie książkę telefoniczną, poszukają działu z
    lekarzami i poszukają odpowiednich specjalistów na swoje fobie.