    From: "załamana" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ustalenie ojcostwa
    Date: 26 Nov 2006 15:04:21 +0100

    Jestem zrozpaczona&#8230;
    Mam dziecko z osobą, która mieszka w Austrii, (ma podwójne obywatelstwo polskie
    i austriackie), a kompletnie się Nim nie interesuje. Wniosłam sprawę o
    ustalenie ojcostwa, a w dalszej części o alimenty. Poszłam do p. adwokat, która
    obiecała zająć się tą sprawą. Dałam wszystkie dokumenty, wpłaciłam pieniądze za
    poprowadzenie sprawy i&#8230; i tu się zaczyna problem.

    Wspomniałam p. adwokat, iż dziadek (od strony ojca mojego dziecka) mieszka w
    Polsce i jest zasobnego portfela, że mogą nastąpić próby jej przekupstwa (p.
    adwokat) P. Adwokat oczywiście zapewniała nie mam się czym martwić i ona
    poprowadzi moją sprawę dobrze.

    Mija kilka miesięcy z p. adwokat trudno się skontaktować, po prostu zapadła się
    pod ziemię. Nic z sądu do mnie nie przychodzi itd. Jedna wielka cisza. Ma moje
    wszystkie dokumenty, potrzebne do sprawy, do tego wpłaciłam pieniądze. Od p.
    adwokat nic nie otrzymałam żadnych pokwitowań czy czegokolwiek, że ona miała
    poprowadzić tą sprawę.

    Boję się że mogło dojść do korupcji. Jestem załamana. Gdzie mam szukać pomocy?

    PS. Czy jest termin do którego trzeba ustalić ojcostwo, żeby później można było
    ubiegać się o alimenty?

    dziękuję za najmniejszą pomoc.