  • 201. Data: 2005-09-20 14:31:38
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Roman G. wrote:

    > Na podstawie logiki.

    Ooo, kariery jako prawnik to ja ci nie wróżę światłej.

  • 202. Data: 2005-09-20 14:33:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Renata Gołębiowska wrote:

    > To JEST usprawiedliwienie mojej nieobecności. Do niczego innego ta
    > kratkowana kartka nie jest mi potrzebna. Informację, że jestem chora i
    > na co dostaję od lekarza ustnie. Gdyby nie potrzeba
    > _usprawiedliwienia_ nieobecności nie brałabym żadnej kartki, bo i po
    > co?

    To nie jest usprawiedliwienie. To jest zwolnienie lekarskie
    wystarczające do usprawiedliwienia nieobecności.
    Prawie to samo, ale nie to samo.

  • 203. Data: 2005-09-20 14:34:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jotte wrote:

    > Tak naprawdę to lekarz wystawia nie usprawiedliwienie, nie zwolnienie, a
    > zaświadczenie o niezdolności do uczestnictwa w zajęciach lub wykonywania
    > pracy.

    O. Jeszcze precyzyjniej, niż ja.

  • 204. Data: 2005-09-20 14:36:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Roman G. wrote:

    > Uczeń ma przyswajać wiedzę, uczęszczając na zajęcia - taka jest idea
    > szkoły.

    Serio?

  • 205. Data: 2005-09-20 14:37:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Roman G. wrote:
    > Dnia Mon, 19 Sep 2005 20:19:18 -0500, witek napisał(a) w
    > wiadomości:<news:dgno4c$ieh$1@inews.gazeta.pl>

    > I tu jest pies pogrzebany.

    W czym.
    Godziny nieusprawiedliowne, to takie na które nie dostarczono
    usprawiedliwienia.
    Jasno, czysto i klarownie.

  • 206. Data: 2005-09-20 15:29:15
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 09:31:38 -0500, witek napisał(a) w
    wiadomości:<news:dgp6gb$n00$3@inews.gazeta.pl>

    > Ooo, kariery jako prawnik to ja ci nie wróżę światłej.

    Usiłujesz mnie obrazić? Daruj sobie.

    Swoja drogą ciekaw jestem, czy mnie nie wróżysz kariery prawniczej, czy też
    nie wróżysz mi kariery żadnej, osobiście będąc prawnikiem.
    Może napisz, kim jesteś z zawodu i jakie masz związki ze szkolnictwem.
    Sugerowałeś wielokrotnie swoje znawstwo w sprawach oświaty, ale jak tak się
    wgłębić...

    --
    Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
    zaprasza:

  • 207. Data: 2005-09-20 15:31:20
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 09:34:06 -0500, witek napisał(a) w
    wiadomości:<news:dgp6kv$n00$5@inews.gazeta.pl>

    > O. Jeszcze precyzyjniej, niż ja.

    I kto wtedy podejmuje decyzję o usprawiedliwieniu wedle twojej logiki?
    Skoro nie lekarz...

  • 208. Data: 2005-09-20 15:33:37
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Sep 2005 09:37:22 -0500, witek napisał(a) w
    wiadomości:<news:dgp6r4$n00$7@inews.gazeta.pl>

    > Godziny nieusprawiedliowne, to takie na które nie dostarczono
    > usprawiedliwienia.

    Wg twojej logiki nie trzeba nic dostarczać. Oświadczenie woli może być
    wyrażone w dowolnej formie ;-)

  • 209. Data: 2005-09-20 15:40:23
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 19 Sep 2005 12:09:31 +0000 (UTC), poreba napisał(a) w
    wiadomości:<news:Xns96D68E321BB12dmicfgpolboxcom@10.
    7.19.101>

    > A jakaż doga odwoławcza (negatywna ocena nie zmieni chyba faktu: obecność
    > nieusprawiedliwiona) od tej "decyzji"

    Za bardzo drogi odwoławczej nie widzę. Przecież to nie decyzja
    administracyjna.

  • 210. Data: 2005-09-20 15:43:25
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 19 Sep 2005 16:41:54 -0500, witek napisał(a) w
    wiadomości:<news:dgnbb3$iac$2@inews.gazeta.pl>

    > No nie mów mi, że wydasz decyzję i w uzasadnieniu napiszesz, że nie na
    > wszystko jest paragraf.

    To rozstrzygnięcie nie następuje w drodze decyzji; jest aktem władztwa
    administracyjnego.