  • 1. Data: 2006-12-12 09:21:54
    Temat: Fotoradar.
    Od: "Mario" <m...@t...pl>

    Otrzymałem poleconym zdjęcie z fotoradaru, zdarzenia które miało miejsce
    dokładnie pół roku temu.
    Prowadzony samochód był wynajęty z wypożyczalni na moje nazwisko.
    W dołączonych do zdjęcia dokumentach jest nakaz wskazania osoby (jej
    dokładnych danych) kierującej w tym czasie pojazdem i informacja, że w
    przypadku nie wysłania odpowiedzi w ciągu siedmu dni sprawa zostanie
    skierowana do sądu.
    Czekam na rady zapobiegające ponoszeniu kosztów z mojej strony, zaistniałej
    sytuacji oraz ewentualne następstwa zlekceważenia owego pisma i
    pozostawienie go bez odpowiedzi.....

    Pozdrawiam
    Wow

  • 2. Data: 2006-12-12 09:59:55
    Temat: Re: Fotoradar.
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Bezpłatna rada.

    Jeździć zgodnie z przepisami.

    Michał

  • 3. Data: 2006-12-12 10:15:19
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    > Jeździć zgodnie z przepisami.
    >

    > Michał

    Nie da się przy naszych durnych przepisach gdzie np. droga ekspresowa ma
    ograniczenia do 70 km/h. :)

  • 4. Data: 2006-12-12 10:28:59
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 12 Dec 2006 11:15:19 +0100, CiepliX napisał(a):

    > Nie da się przy naszych durnych przepisach gdzie np. droga ekspresowa ma
    > ograniczenia do 70 km/h. :)

    I nie da się jechać wolniej?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 5. Data: 2006-12-12 10:31:47
    Od: m...@g...com

    CiepliX wrote:

    > Nie da się przy naszych durnych przepisach gdzie np. droga ekspresowa ma
    > ograniczenia do 70 km/h. :)

    Dlaczego jazda 70km/h drogą ekspresową miałaby być niewykonalna?

    p. m.

  • 6. Data: 2006-12-12 10:38:11
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "CiepliX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie da się przy naszych durnych przepisach gdzie np. droga ekspresowa ma
    > ograniczenia do 70 km/h. :)

    dac to sie da, tylko po co, wiekszosc znakow nie ma racji bytu, ustawione
    sa bez sensu i jest ich za duzo, powoduje to dokladnie odwrotny skutek, a
    tak wogole to prawie nikt, nawet policja, nie przestrzega wiekszosci
    ograniczen predkosci

  • 7. Data: 2006-12-12 10:45:11
    Od: ps <p...@g...pl>

    CiepliX napisał(a):

    > Nie da się przy naszych durnych przepisach gdzie np. droga ekspresowa ma
    > ograniczenia do 70 km/h. :)

    Znaczy się w mieście? Da się. Poza miastem zresztą też.
    Imho przy naszych drogach niespecjalnie się jeździ, nawet z tak
    niedużymi prędkościami.

  • 8. Data: 2006-12-12 13:16:30
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Mario napisał(a):
> [...]
    > Czekam na rady zapobiegające ponoszeniu kosztów z mojej strony, zaistniałej
    > sytuacji oraz ewentualne następstwa zlekceważenia owego pisma i

    Jaki organ prowadzi postępowanie? Policja czy Straż Miejska?

  • 9. Data: 2006-12-12 14:08:30
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > sa bez sensu i jest ich za duzo, powoduje to dokladnie odwrotny skutek, a
    > tak wogole to prawie nikt, nawet policja, nie przestrzega wiekszosci
    To jest dobre spostrzeżenie, ale argument żaden

  • 10. Data: 2006-12-12 14:38:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > To jest dobre spostrzeżenie, ale argument żaden

    argument jest jeden, ja jak i wiekszosc kierowcow mam w zyci idiotyczne
    ograniczenia predkosci, idac dalej idiotyczne zakazy prowokuja do ich
    nieprzestrzegania, sa wrecz kryminogenne ;) bo do tego dochodzi niska
    wykrywalnosc, a wiec coraz wieksze poczucie bezkarnosci, idiotyczne zakazy
    powoduja wypadki itd