  • 11. Data: 2005-07-13 13:38:57
    Temat: Re: Urząd skarbowy urwis
    Od: "rr" <...@...aa>

    > to podlegarz karze do 3000 zł, za niedopełnienie obowiązku meldunkowego.

    nie zgodze się, ale to inna sprawa :)
    mowa była o fikcji z adresem zameldowania. Adres zamieszkania to taka sama
    fikcja
    Czyli już mają 2

  • 12. Data: 2005-07-13 13:46:45
    Od: "rr" <...@...aa>

    > Mieli obowiązek wysłać ci zwrot podatku na konto bankowe.
    > Składaj oficjalne pismo, w którym domagasz się zwrotu potrąconej opłaty
    > ze względu na błąd US.
    dziękuję.
    Już nie chcę tego wątku rozbudowywać znów, ale domagać się zwrotu
    kosztów podróży z jednego adresu na drugi mogę?

    > Już ci to napisałem.
    tak? (wcale nie złośliwie pytam, nie widze nigdzie)

  • 13. Data: 2005-07-13 15:46:35
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    rr wrote:

    > dziękuję.
    > Już nie chcę tego wątku rozbudowywać znów, ale domagać się zwrotu
    > kosztów podróży z jednego adresu na drugi mogę?

    Wszystko możesz, co najwyżej ci odmówia.
    próbować nie zaszkodzi.

  • 14. Data: 2005-07-14 12:56:37
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    hihi.. nip 3 jak sie przeprowadzasz i mieszkasz w innym miejscu

  • 15. Data: 2005-07-14 12:57:27
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    kurka czlowieku.. po to podajesz adres zamieszkania zeby tam przychodzila
    korespondencja.. !!! dla wiekszosci ludzi to logiczne