  • 11. Data: 2004-06-07 06:27:42
    Temat: Re: Urząd skarbowy i zajecie konta
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > [..]
    > Oczywiście. To policyjne państwo, więc co Cię dziwi?

    sory ale nie moge sie powstrrzymac:
    czy panstwo policyjne? - nie bardzo
    bo kiedy ktos oczekuje dzialania policji w sprawie ktora go dotyczy nie
    otrzymuje nic!
    panstwo raczej fiskalno/zlodziejskie z chorym prawem ....
    w sumie mozna by sie spodziewac ze po wejsciu do UE cos sie zmieni
    jednak pamietajmy ze do UE wprowadzili nas najwieksze obecnie komuchy
    leszek i alek! wychowani przez stalina!
    TB

  • 12. Data: 2004-06-07 06:38:01
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    WOJSAL wrote:

    > Przy zalozeniu, ze mandat idzie na takie potrzeby.
    > A jak idzie na premie dla urzedasow?
    > A jak idzie na dotacje do partii?
    > A jak idzie na rozne balangi urzedasow?

    Jeśli iedzie na premie dla urzędasów, to znaczy, że inna kasa na premie
    nie idzie.

    > Wiesz jaki % wplywow idzie na utrzymanie
    > armii niepotrzebnych urzedasow?

    Jakbyś zapłacił, to można by z jednego urzędasa zwolnić,
    a tak trzeba conajmniej czterech zatrudnić, żeby to od ciebie ściągneli.

  • 13. Data: 2004-06-07 06:43:27
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I ile straciles na tym, ze US pobral lub nie
    > pobral pieniedzy z mandatu?

    Ca 100 zl. Jesli komornik z US najpierw zainterweniuje osobiscie, a potem
    sciagnie z konta - to kosztuje okolo 100 zl dodatkowo - czasem wiecej niz
    wartosc mandatu. Dlatego komornik wyegzekwowal prosto z konta - skoro mial
    taka mozliwosc.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 14. Data: 2004-06-07 06:59:44
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Jakbyś zapłacił, to można by z jednego urzędasa zwolnić,
    > a tak trzeba conajmniej czterech zatrudnić, żeby to od ciebie ściągneli.

    A co ja takiego zrobilem, ze mam placic? Za co?

    WOJSAL

  • 15. Data: 2004-06-07 07:35:47
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    dostałeś mandat i podpisałeś podczas jego odbioru -jest tam podstawa
    prawna ,sposób i termin zapłaty .ponieważ zbierasz mandaty i płacisz za
    nie z oporami urząd doszedł do wniosku że łatwiej jest zablokować ci
    konto i ściagnąć tym samym zobowiazanie niż uruchamiać procedury
    wywołujące koszty które nie pokryje ściagniecie mandatu inną drogą
    .urząd jest na prawie -miał cię pytac czy łaskawie zdecydujesz sie na
    zapłatę ?
    stwierdziłeś że jesteś winny wykroczenia,mandat podpisałeś i koniec
    pieszczoty.

    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 16. Data: 2004-06-07 14:12:34
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

> [...]
    > ze przelanop pieniadze z zajecia niz zawiadomienie o zajeciu na ktorym
    jest
    > napisane ze jest skuteczne od dnia doreczenia. WIec jak to jest?? US moze
    > sobie tak zajmowac konto bez wczesniejszego przypomnienia o dlugu?
    > Pytam bo przeciez jakis urzedas moze sie najzwyczajniej pomylic i zajac
    kase
    > na koncie a pozniej wez to odkrecaj i czekaj na zwrot pieniedzy. Czy ktos
    > sie orientuje w tym temacie? Czy najpierw US powinien przypomniec albo
    > poinformaowac o powstalym zadluzeniu a dopiero pozniej zajmowac konto?

    musisz otrzymać tytułu wykonawczy zaopatrzony w klazulę o skierowaniu do
    egzekucji
    to następuje zwykle jednocześnie z zawiadomienien o zajęciu rachunku
    bankowego

  • 17. Data: 2004-06-07 14:54:24
    Od: "Mariusz Murawski" <m...@w...pl>

    > w sumie mozna by sie spodziewac ze po wejsciu do UE cos sie zmieni
    > jednak pamietajmy ze do UE wprowadzili nas najwieksze obecnie komuchy
    > leszek i alek! wychowani przez stalina!

    No i poczulem sie jakbym czytal newsy na WP, pod ktorymi sa genialne
    komentarze niedojrzalych umyslowo internautow, ktorzy nawet za gradobicie
    potrafia naublizac rzadowi.
    Chcesz powiedziec, ze jezeli wprowadzilby nas do Unii Europejskiej ktos inny
    to byloby lepiej?
    W takim razie mam nadzieje, ze to nie Ty jestes tym urzednikiem, na ktorego
    utrzymanie ida nasze mandaty.

    Mariusz M.

  • 18. Data: 2004-06-07 16:42:06
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Użytkownik Grzegorz S. napisał:
    > [..]
    >
    > Oczywiście. To policyjne państwo, więc co Cię dziwi?

    Pod wzgledem sprawnej egzekucji mandatów? To raczej panstwo prawa.
    To w bantustanach mozna byc bezkarnie piratem drogowym. U nas nie. I dobrze.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 19. Data: 2004-06-07 16:55:49
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Opix" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

    > stwierdziłeś że jesteś winny wykroczenia,mandat podpisałeś i koniec
    > pieszczoty.

    Tak rozumuje praworzadny obywatel w kazdym cywilizowanym panstwie prawa.
    Natomiast polskie cwaniaczki patrza tylko jak sie wymigac od kary i wyjsc na
    swietoszków.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 20. Data: 2004-06-07 17:27:33
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    > Wiesz jaki % wplywow idzie na utrzymanie
    > armii niepotrzebnych urzedasow?

    Ale na nich tak i tak pieniądze idą.
    A ja wolę jak ida z mandatów łamiących prawo.
    Jestem za 100% ściągalnością.

    Pozdr
    Leszek