  • 1. Data: 2004-06-06 17:00:35
    Temat: Stłuczka-Sąd-Pomocy
    Od: "Seba" <s...@i...pl>

    Witam!

    W sobote mialem stłuczke wjechalem na rondo na zielonym swietle, i
    niestety bum drugi pojazd wjechal na czerwonym swietle do czego sie nie
    przyznaje (brak Świadków) Przyjechala Policja porobila zdjecia tylko
    stłuczonych samochodów i skierowala sprawę do sądu. Niestety
    przypuszczalnego winowajce wskazuja na mnie bo mam 23 lata ( prawo jazdy 6
    lat bezszkodowa jazda) a pan ktory wjechal na czerwonym świetle ma okolo 45
    lat, Pomóżcie jak się mam bronić, co robić bo sąd i policja nie ma litości
    dla młodych ludzi.

    pozdrawiam

    Seba

  • 2. Data: 2004-06-06 17:27:08
    Temat: Re: Stłuczka-Sąd-Pomocy
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Seba" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!

    > lat, Pomóżcie jak się mam bronić, co robić bo sąd i policja nie ma litości
    > dla młodych ludzi.

    Szukasz pomocy prawnej, czy cierpisz na manie przesladowcza?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2004-06-06 17:50:32
    Od: "Kacper" <kacper_grzybowski{usun}@poczta.onet.pl>

    > W sobote mialem stłuczke w
    Wspolczuje

> [...]
    45
    > lat, Pomóżcie jak się mam bronić, co robić
    mówic prawdę. Sparwa bedzie do warunkowego umorzenia. Najlepiej nie zgadzaj
    sie na to. Wtedy Sad zarzadzi rozprawe.
    bo sąd i policja nie ma litości
    > dla młodych ludzi.

    bzdura