  • 1. Data: 2003-09-01 01:50:20
    Temat: Urząd Celny kontroluje przesyłki listowe?
    Od: "Profil1" <w...@n...pl>

    Czy wie ktoś coś na temat uprawnień Urzędu Celnego do kontrolowania
    przesyłek listowych?
    Z Harward University Press dostałem do podpisania umowę o sprzedaż praw
    autorskich do wydania tłumaczenia książki, wraz z instrukcją jak dokonać
    transferu honorariów . Przyszło to listem na którym umieszczono informację,
    że list zawiera dokumenty ("docs").
    Doręczona mi przesyłka jest ostemplowana pieczęcią o treści: "Urząd Celny w
    Warszawie. Objęto procedurą dopuszczenia do obrotu."
    Pierwszy raz spotykam się z taką praktyką i nie wiem co o tym sądzić?

    Pozdrawiam
    Andrzej Żórawski

  • 2. Data: 2003-09-01 03:46:56
    Temat: Re: Urząd Celny kontroluje przesyłki listowe?
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Profil1 napisał:
    > Pierwszy raz spotykam się z taką praktyką i nie wiem co o tym sądzić?

    normalne, sprawdzaja co jest w srodku
    pomysl ze w tych paczkach moznaby przemycac tony narkotykow dziennie
    gdyby nikt tego nie mogl sprawdzic..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2003-09-01 05:29:06
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Profil1" <w...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > Warszawie. Objęto procedurą dopuszczenia do obrotu."
    > Pierwszy raz spotykam się z taką praktyką i nie wiem co o tym sądzić?

    Za kazdym razem dostaje "przecięte" pudełko.
    Normalka.

  • 4. Data: 2003-09-01 07:31:34
    Od: "therion" <t...@w...pl>

    Kiedyś wysłałem przesyłką pocztową swoje zdjęcia, (żeby było śmiesznie
    zrobione w Parku Miejskim) do Belgii i list owszem doszedł, ale bez zdjęć

    Therion

  • 5. Data: 2003-09-01 12:06:05
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    therion wrote:

    >list owszem doszedł, ale bez zdjęć

    rozbierane zdjęcia może? :-)
    A.

  • 6. Data: 2003-09-01 13:17:27
    Od: "Kubik" <k...@i...com>

    "therion" <t...@w...pl> wrote in message
    > Kiedyś wysłałem przesyłką pocztową swoje zdjęcia, (żeby było śmiesznie
    > zrobione w Parku Miejskim) do Belgii i list owszem doszedł, ale bez zdjęć
    I ja dołożę swój kamyczek. Parę razy próbowałem wysłać do USA
    płytę CD z filmem z wakacji. Zawsze dochodziły puste koperty - choć
    podejrzewam, że to raczej amerykanie te płyty usuwali.

    Kubik

  • 7. Data: 2003-09-01 18:37:50
    Od: "therion" <t...@w...pl>

    > rozbierane zdjęcia może? :-)
    > A.

    A pfuj..... zbereźniku ... w Parku ... Rozumiem w plenerze, na łące, ale
    w PArku, między paniami z wózkami z dziećmi ? ...

  • 8. Data: 2003-09-01 23:20:41
    Od: "Profil1" <w...@n...pl>

    Paczka tak - to zrozumiałe, ale koperta A5 z kilkoma kartkami w środku od poważnej
    uniwersyteckiej instytucji do Wydawnictwa (mało wprawdzie znanego, ale jednak)?
    Rozumiem, gdyby to mogło interesować kontrwywiad, czy wywiad gospodarczy. Ale oni
    przynajmniej nie zostawili by żadnych widocznych dla niefachowca śladów...

    Andrzej Żórawski

  • 9. Data: 2003-09-02 00:49:34
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    Ja tylko tytułem komentarza: od kilku ładnych lat wysyłam różne listy,
    paczki etc. do i z Polski, z różnych krajów (Europa, Azja). Rzeczy drobne,
    acz rozmaite z dominującym udziałem DVD i innych podobnych. W sumie do
    kupy będzie tych przesyłek pewnie ponad setkę. Nigdy nic nie zginęło.
    Raz była pieczątka polskiego UC, że towar poddano procedurze wywozu.
    Tajemnicę swojego wielkiego sukcesu nieginięć upatruję w tym, że wszystko
    śle poleconymi i zawsze naklejam deklaracje celne.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2003-09-04 22:21:18
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Za kazdym razem dostaje "przecięte" pudełko.
    > Normalka.

    A wlasnie, oni nie powinli tych paczek po rozcieciu sklejac? Np kupuje
    ksiazke z Amazona oni to rozcinaja - ksiazka moze gdzies wypasc?

    Pozdrawiam
    Rafal