  • 1. Data: 2003-08-31 19:50:37
    Temat: Co mam zrobić? Proszę o poradę
    Od: "Stach" <r...@N...gazeta.pl>

    Kupiłem działkę rolną, która od kilkunastu lat, zgodnie z planem
    przestrzennego zagospodarowania gminy jest przenaczona pod obsługę tras
    komunikacyjnych, położoną bezpośrednio przy ruchliwej drodze.W dniu zakupu
    otrzymałem w gminie zapewnienie, że nie ma w pobliżu innych działek o
    podobnym przeznaczeeniu.Wystąpiłem więc do gminy o wydanie decyzji o
    warunkach zabudowy działki. Jakież było moje zdziwienie, gdy otrzymałem
    odmowne postanowienie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, która
    negatywnie zaopiniowała wnioskowaną inwestycję.GDDKiA swoją decyzję
    uzasadniła zbytnią bliskością zjazdów do innych stacji LPG.Dla mnie oznacza
    to, że moja działka, przeznaczona m.in.pod budowę stacji benzynowej, bez
    podłączenia komunikacyjnego z ruchliwą arterią komunikacyjną jest
    bezwartościowa?!
    Czy gmina, wiedząc o zapisach w planie przestrzennego zagospodarowania mogła
    wydać pozwolenie na budowę innym inwestorom(stacjom LPG)?Co mogę zrobić w
    tej sprawie? Z góry dziękuje za pomoc.