  • 41. Data: 2005-11-23 13:52:44
    Temat: Re: Urpawnienia BSA
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Delavall" <d...@e...not> napisał w wiadomości
    news:dm1o7h$nr9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > "castrol" <j...@w...blumen.pl> wrote in message

    > http://www.allegro.pl/search.php?string=szyfrowanie

    po co to wklejasz?

  • 42. Data: 2005-11-23 14:10:11
    Od: "Delavall" <d...@e...not>

    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:dm1s7d$a$1@inews.gazeta.pl...

    > po co to wklejasz?

    Bo sam mam i polecam innym :-)

    Czy link z google moze byc ?

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=sprz%C4%99towe+s
    zyfrowanie+dysku&lr=

  • 43. Data: 2005-11-23 14:37:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Bo sam mam i polecam innym :-)
    >
    > Czy link z google moze byc ?
    >
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=sprz%C4%99towe+s
    zyfrowanie+dysku&lr=

    my tu nie rozmawiamy jak krasc i ukrywac ten fakt

    P.

  • 44. Data: 2005-11-23 15:02:54
    Od: "Benedykt" <b...@h...com>

    zyfrowanie+dysku&lr=

    > my tu nie rozmawiamy jak krasc i ukrywac ten fakt

    Ja cie przepraszam, ale czy ktos posiadajacy program szyfrujacy pliki od
    razu jest zlodziejem ? Nie mozna zakladac, ze ktos jest zlodziejem do chwili
    gdy mu sie tego nie udowodni. Rozmowa tu sie toczy o tym "czy wpuscic czy
    nie wpuscic" a jaka to roznica czy nie wpuscic lub wpuscic i nic nie miec
    :-)
    Rozmowa sie toczy o tym jak nie wpuscic zeby nie wpuscic, widzisz roznice,
    bo ja nie :-)

    Bro.

  • 45. Data: 2005-11-23 15:40:51
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > A propos szyfrowania. No to powiedzmy, ze przychodzi controll i mowi
    > "prosze udostepnic dyski, zahaslowane tez" - i co wtedy? Bo generalnie
    > jak ladnie prosza, to sie powinno hasla udostepnic... Tylko, czy aby w
    > kazdym przypadku?

    A co za problem zapomnieć hasło?

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ tymczasowo http://karczmarczyk.akacje.pl ]

  • 46. Data: 2005-11-23 15:41:51
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

[...]

    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl
    ________________
    Deszcze Niespokojne - sf, opowiadania .......... http://tiny.pl/xxr1

  • 47. Data: 2005-11-23 15:52:10
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jacek Karczmarczyk wrote:

    > A co za problem zapomnieć hasło?

    Zapytam inaczej - czy w kazdym wypadku mozna sie wylgac przez
    zapomnienie hasla?

  • 48. Data: 2005-11-23 16:30:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Benedykt" <b...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > nic nie miec :-)
    > Rozmowa sie toczy o tym jak nie wpuscic zeby nie wpuscic, widzisz roznice,

    rozmowa sie toczy na temat przeszukania przez policje mieszkania w celu
    znalezienia nielegalnych
    programow a ten wyskauje tu z szyfrowaniem dysku :-)
    Ciekawe czemu .. :-)

    p.

  • 49. Data: 2005-11-23 16:31:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zapytam inaczej - czy w kazdym wypadku mozna sie wylgac przez
    > zapomnienie hasla?

    mysle ze wtedy na jakis czas sie pozbedziesz dysku.

    p.

  • 50. Data: 2005-11-23 16:34:07
    Od: "Benedykt" <b...@h...com>

    "Jacek Karczmarczyk" <j...@b...pl> wrote in message

    > A co za problem zapomnieć hasło?

    to tak dziala, ze jak jest inne haslo to masz dysk pusty, ktory wyglada na
    nowo zamontowany, przed chwila zamontowany i jeszcze nic na niego nie
    wgrales :-)