  • 11. Data: 2005-11-21 20:36:22
    Temat: Re: Urpawnienia BSA
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Procesowo mogą wziąć udział w postępowaniu na podst. art. 90 kpk, pod
    > warunkiem, że statut takiej organizacji społecznej (zaznaczam, że nie znam
    > formy pod jaką funkcjonuje BSA) zobowiązuje ją do ochrony interesu
    > społecznego jakim jest przeciwdziałanie pewnego rodzaju naruszeniom.

    BSA i "organizacja społeczna"? Hehe ;-/

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 12. Data: 2005-11-21 21:54:18
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Olgierd napisał(a):

> [...]
    > formy pod jaką funkcjonuje BSA) zobowiązuje ją do ochrony interesu
    > społecznego jakim jest przeciwdziałanie pewnego rodzaju naruszeniom.

    No więc własnie dlatego nie mogą. BSA w Polsce istnieje głównie w prasie.

    M.

  • 13. Data: 2005-11-22 07:07:13
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > Niezly fantasta z Ciebie :)

    Nie wiem, o co Ci chodzi. Dokładnie według tego scenariusz dwa lata temu
    wiele sieci komputerowych na śląsku miało problemy. A zaczęło się od tego,
    że wpadł hurtownik gdzieś spod Zielonej Góry. Ten hurtownik prowadził sobie
    pseudo-księgowość gdzie zapisywał kto (nick + ip) mu za co zapłacił. To
    wystarczyło da prokuratury do wydania nakazu przeszukania w domach klientów,
    a że po ip doszli tylko do sieci osiedlowych (dalej były maskarady) więc
    konsekwentnie prokuratóra dała nakazy wydania list adresów i nakazy
    przeszukań w domach.

    Nie wiem, skąd jesteś, ale jeśli znasz kogoś z Rudy Śląskiej lub Sosnowca to
    może to potwierdzić (oczywiście jeśli miał wtedy internet i go to
    interesowało) pisały też o tym gazety Wyborcza i Rzeczpospolita.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 14. Data: 2005-11-22 10:09:51
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomości
    > agenci firmy Hetman ("zbrojne ramię" BSA).

    ale po co przychodza?? Zeby postac pod drzwiami??

    Jacek

  • 15. Data: 2005-11-22 10:10:29
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Zadnych. Dlatego przychodza z Policja.

    I jesli nawet przyjda z policja to jakie maja prawa do kontroli??

    Jacek

  • 16. Data: 2005-11-22 10:35:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    castrol napisał(a):

    > I jesli nawet przyjda z policja to jakie maja prawa do kontroli??

    Zadnych. Kontrole przeprowadza ktos uprawniony do tego. Ludzie
    z BSA co najwyzej moga sluzyc temu komus swoja wiedza.

    j.

  • 17. Data: 2005-11-22 11:02:47
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > ale po co przychodza?? Zeby postac pod drzwiami??

    Trochę na zasadzie wymuszenia - żeby wyglądać, a trochę żeby służyć policji
    swoją wiedzą. Podpowiadają czego i gdzie szukać.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 18. Data: 2005-11-22 11:04:46
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > To zadam pytanie inaczej - jakie uprawnienia mają osoby/instytucje
    > wykonujące kontorlę legalności oprogramowania.
    > Np. czy mogą wyważyć drzwi, czy muszą mieć jakiś nakaz jeśli
    > osoboa/instytucja kontorlowana stawia opór?

    W znanych mi przypadkach policja miała nakaz rewizji. Teoretycznie nakaz
    rewizji można dostarczyć po fakcie (np. dziś przyjdą i grzecznie kopną w
    drzwi, a jutro dostarczą nakaz)

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 19. Data: 2005-11-22 11:46:54
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Winetoo wrote:

    > Trochę na zasadzie wymuszenia - żeby wyglądać, a trochę żeby służyć policji
    > swoją wiedzą. Podpowiadają czego i gdzie szukać.

    czyli - mozna ich nie wpuscic? niech stoja pod drzwiami?

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 20. Data: 2005-11-22 12:07:34
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > czyli - mozna ich nie wpuscic? niech stoja pod drzwiami?

    Jeśli przyjdzie samo BSA to tak. Jeśli przyjdzie z policją, a ta ma nakaz to
    nie. Jeśli przyjdą z policją, a ta nie ma nakazu ??? też nie (nakaz
    dostarczą Ci później)

    Pozdrawiam
    Winetoo