  • Data: 2003-02-24 15:50:42
    Temat: Urlop szkolny...pytanie problem...
    Od: "Arte" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam podpisana umowe z zakladem pracy w ktorej zobowiazuja sie do
    udzieania mi urlopu szkolnego w czasie trwania studiow. Pytanie czy w
    momencie kiedy biore ten urlop (w tej chwili jest to urlop juz na pisanie
    pracy dyplomowej wiec nie ma planu zajec) wtakie dni jakie mi jest potrzebny
    czy potrzebuje do tego zgody mojego bezposredniego przelozonego? W tej
    chwili w firmie jest maly burdel wyrzucaja ludzi i nie ma komu robic to
    naczelnik nie chce mi podpisac takiego urlopu. Ja nie mam zamiaru zawalic
    pracy dyplomowej i zmarnowac 4 lat przez nieudolnosc rzadzacych w firmie.
    Czy ktos moze mi wskazac jakies konkretne podstawy prawne ich interpretacje
    itp. co pomoze mi walczyc z naczelnikiem lub pozwoli mi pokazac, ze po
    prostu wypisuje urlop i ide bez potrzeby jego zgody. Przejrzalem kodeks
    pracy ale tam do konca tej kwestii nie znalazlem. z gory dziekuje za pomoc.

    *
    Mloda wykonawczyni PRISCILLA, moze i Ty zostaniesz jej Fanem?
    www.priscilla.win.pl