  • 1. Data: 2006-09-15 19:29:44
    Temat: Urlop 2 tyg. i studia wieczorowe
    Od: "Grzegorz Skoczylas" <g...@t...pl>

    Pracodawca rząda, aby w ciągu roku mieć przynajmniej jeden 14-dniowy urlop -
    zgodnie z obowiązującym Kodeksem. Jeżeli jednak pracownik podejmie studia
    wieczorowe (z własnej inicjatywy, nie skierowany przez zakład) to
    korzystniejsze byłoby wykorzystanie przysługującego urlopu w kilkudniowych
    turach, w okresie przed i w trakcie sesji egzaminacyjnej.

    Czy w tej sytuacji pracownik może zrezygnować z tego 2-tygodniowego urlopu w
    jednej turze? W Kodeksie Pracy nie znalazłem nic na ten temat. Szukałem też
    po różnych forach i w archiwum, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi. Może
    ktoś z was mi podpowie?

    Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

    --
    Grzegorz Skoczylas

  • 2. Data: 2006-09-15 19:45:07
    Temat: Re: Urlop 2 tyg. i studia wieczorowe
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Grzegorz Skoczylas napisał(a):
    > Pracodawca rząda,

    Żądać a Rząd to wielka różnica :-(

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2006-09-15 20:39:10
    Od: "intercomln" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    Grzegorz Skoczylas napisał(a):
    > Pracodawca rząda,

    Żądać a Rząd to wielka różnica :-(

    Grzegorz nie szuka porad z języka polskiego
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-09-15 20:44:21
    Od: "intercomln" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Skoczylas" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > też
    > po różnych forach i w archiwum, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi.

    Niestety nie możesz sam zrezygnowac z tego urlopu. To jest Twoje prawo a
    zarazem obowiązek do wypoczynku.
    urlop wypoczynkowy a faktycznie pracujesz wpisując sobie nadgodziny do
    odzielnego zeszytu, które w dogodnym dla Ciebie czasie wykorzystujesz.

  • 5. Data: 2006-09-16 11:35:37
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    Użytkownik "intercomln" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Grzegorz nie szuka porad z języka polskiego

    A powinien.

    Angie

  • 6. Data: 2006-09-16 12:56:02
    Od: "Grzegorz Skoczylas" <g...@t...pl>

    Użytkownik "Angie" <h...@W...fm> napisał w wiadomości

    | Użytkownik "intercomln" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    | A powinien.

    Dziękuję za zwrócenie mi uwagi na ten błąd. Staram się pisać poprawnie, ale
    niestety czasem mi się zdarzają takie rzeczy. Przepraszam.

    --
    Grzegorz Skoczylas
    http://gskoczylas.rekord.pl