eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Inteligo - zawarcie umowy przez Internet, akceptacja regulaminu i jego Inteligo - zawarcie umowy przez Internet, akceptacja regulaminu i jego zmiany

  • 1. Data: 2006-09-15 17:57:07
    Temat: Inteligo - zawarcie umowy przez Internet, akceptacja regulaminu i jego Inteligo - zawarcie umowy przez Internet, akceptacja regulaminu i jego zmiany
    Od: l...@g...com

    Na stronie konta Inteligo mozna doladowac sobie lub komus telefon.
    Mozna zdefiniowac doladowanie i dzieki temu wykonywac je pozniej
    wielokrotnie bez koniecznosci wypelniania danych. Podczas definiowania
    doladowania pokazywany jest podstrona zawierająca zdanie:
    "Oświadczam, że zapoznałem się z "Regulaminem doładowań" i
    akceptuję zawarte tam warunki"

    Obok tego zdania nie ma zadnego haczyka, tylko pole do wpisania kodu
    jednorazowego i przycisk OK. Nie ma tez informacji o tym kiedy ostatni
    raz modyfikowany byl regulamin, a zawarte jest w nim zdanie: "Inteligo
    w każdym czasie może zmienić warunki oferowania Usług...".

    Podczas wykonywania takiego zdefiniowanego wczesniej zlecenia
    uzupelnienia, nie jest pokazywana informacja "Oświadczam, że
    zapoznałem się z Regulaminem...".

    W związku z tym gdy w przykładowej sytuacji dzisiaj zdefiniuje
    doładowanie, za 15 dni Inteligo zmieni regulamin, za 30 dni wykonam te
    doładowanie to obowiązywał będzie mnie regulamin z okresu
    definiowania czy nowy?

    Czy przy zdaniu "...zapoznałem się z regulaminem..." nie powinien
    być odhaczony checkbox który trzeba zaznaczyć aby dokonać zawarcia
    umowy?

    Adres URL regulaminu:
    http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/regul
    amin_doladowan.pdf

    Przy okazji, par.5, punkt 5:
    "Zabrania sie Klientowi dostarczania Inteligo tresci o charakterze
    bezprawnym"
    Ciekawe o jakie tresci im chodzi? :-)

    Pozdrawiam,

    --