eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUregulowanie płatności › Uregulowanie płatności
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Olek" <o...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uregulowanie płatności
    Date: Sat, 5 Jul 2003 14:50:16 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 10
    Message-ID: <be6hi5$ei9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa130.jaroszowka.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1057409413 14921 217.96.133.130 (5 Jul 2003 12:50:13
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jul 2003 12:50:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2720.3000
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2727.1300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:153681
    [ ukryj nagłówki ]

    W jaki sposób - aktem prawnym lub dokumentem można postraszyć klienta, co by
    go skłonilo do uregulowania płatności? Mam na myśli wysłanie dokumentu,
    który wpłynie pozytywnie na jego świadomość.
    Słyszałem, że dobrze działa jakiś system z radcą prawnym...
    Posiadam podpisaną przez klienta umowę i fakturę i niestety nie wywiązuje
    się on...

    Za pomoc z góry dziękuję.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1