  • 11. Data: 2011-09-01 09:15:18
    Temat: Re: Uprawnienia US.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j3mihg$opg$1@news.onet.pl...

    > A co ma piernik do wiatraka (tzn. wymienione pojęcia do postępowań
    > administracyjnych?

    O ile to było administracyjne, a nie karne w dodatku. (była Policja).

  • 12. Data: 2011-09-01 12:29:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/31/2011 6:35 PM, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie trzeba bo:
    > 1, mir domowy
    > 2. domniemanie niewinności

    ale to sa zapisy z kodeksu cywilnego a nie kodeksu karno-skarbowego.

  • 13. Data: 2011-09-05 16:16:28
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl>

    > A co ma piernik do wiatraka (tzn. wymienione pojęcia do postępowań
    > administracyjnych?

    Było o argumentacji a nie o prawie. To napisałem co przemawia za tym by US
    nie miał prawa do kontroli w mieszkaniu prywatnym.

  • 14. Data: 2011-09-05 16:19:07
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 05.09.2011 18:16, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "tomek" <t...@o...pl>

    > Było o argumentacji a nie o prawie. To napisałem co przemawia za tym by
    > US nie miał prawa do kontroli w mieszkaniu prywatnym.

    Ordynacja podatkowa mówi inaczej i raczej żadne przemiawianie tutaj nic
    nie zmieni

    Tomek

  • 15. Data: 2011-09-06 14:52:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl>

    > Ordynacja podatkowa mówi inaczej i raczej żadne przemiawianie tutaj nic
    > nie zmieni

    Jeśli ktoś pisze "trzeba wejść i zapytać" to ja mówię, że nie trzeba wejść
    by zapytać

  • 16. Data: 2011-09-06 15:35:32
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 06.09.2011 16:52, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "tomek" <t...@o...pl>

    > Jeśli ktoś pisze "trzeba wejść i zapytać" to ja mówię, że nie trzeba
    > wejść by zapytać

    Ok, nie zrozumiałem intecji.

    Tomek