  • Data: 2003-08-16 07:32:52
    Temat: Uporczywe hałasowanie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    cisza nocna ciszą nocną, ale co mówi prawo o przypadku uporczywego
    hałasowania w ciągu dnia. Dzisiaj sobota, człowiek nieprzytomny, chce
    pospać, odpocząć, od 8 rano już godzinę kują młotem ścianę z betonu dwa
    piętra wyżej.

    Ocipieć można. Momot taki, że nie słyszę swojego własnego wrzasku.

    Zalazłem tam, a gość ma wykuty malutki kawałeczek, więc będzie pewnie cały
    dzień jeszcze trzaskał. Już kiedyś tak było, dwa dni kuli, ale 5 pięter
    wyżej i jeszcze się dało wytrzymać.

    Czy taki sąsiad nie powinien zawiadomić wcześniej, że przez całą sobotę
    będzie przesrane i to od 8 rano? Pracowałem do 4 rano wczoraj, a jak bym
    wiedział, to bym sobie to odpuścił, a na dzisiaj zaplanował jakiś wyjazd. A
    tak nieprzytomny jestem bez snu, nigdzie nie pojadę, a wytrzymać się nie
    da....

    Że to już drugi przypadek, to się boję, że tak będzie co chwilę, co se
    jakiś sąsiad wymyśli coś zmieniać z drzwiami.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.