  • 1. Data: 2006-04-06 19:47:08
    Temat: Upomnienie Strefa Parkowania
    Od: "maciora" <p...@o...pl>

    Witam
    Dostałem dzisiaj właśnie takie wezwanie wiem ze nie jest to mandat za
    wykroczenie a jedynie opłata więc nie ma tu mowy o rocznym przedawnieniu
    jedyne co można podważyć to czas i miejsce postoju pojazdu. W związku z tym
    mam pytanie czy ktoś odwoływał się od takiego upomnienia i jaka jest
    skuteczność takiego odwołania. Czy wystarczy stwierdzenie świadka który jest
    stronniczym pracownikiem czy muszą być ewentualne zdjęcia. Zawsze można
    stwierdzić ze bilet był jest to błąd pracownika firmy i po takim czasie nie
    można tego udowodnić.
    Proszę o odpowiedzi od osób które sie sądziły lub odwoływały
    Pozdrawiam
    MM